Mucek Mali

nedjelja, 01.06.2008.

Dan skole

Eeeeeeeeeee ljudeki, ewo mene opet. U petak nismo imali
nastavu nego neke igre.sretansmijeh Pocelo je u 9, pa sam se ja probudio u 8, da stignem na vrijeme. Uciteljica nam je rekla da ponesemo zlicu i krumpir.ludlud:: Dosao sam u skolu u 8:30. I odmah smo isli na travnato igraliste. Prvo smo se utrkivali.thumbupsretan Utrkivali su se svi od prvog do cetvrtog razreda. Od njih 212 ja sam bio peti, nije lose zar ne?winkrolleyes Poslije smo vukli konop, opet je moj razred pobjedio. Ali mi se konop urezao u ruke. bangburninmadpuknucu Onda smo trcali s krumpirima na zlici. Ovaj put sam bio 2.thumbupsretan Nakon igara sam ostao igrati nogomet, igrao sam nogomet oko pola sata.sretantuzan Zelio sam ja jos napucavat loptu, al me onda frend pozvao na pizzu. Na pizzu smo isli ja i moja dva prijatelja. Filip.M. i Filip.R. Narucili smo jednu mjesanu pizzu, i vodu. Kasnije sam isao doma. Aj komaj te mi. Pooooooooooooooooz.mahwave
- 13:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.