Mucek Mali

nedjelja, 27.04.2008.

zujohrvatskaheadbangsretanwinkheadbangludBok ljudi evo i mene!zujowinkbeljZa tjedan dana idemo u crikvu,jedva cekam da dojdemo tam!headbangsretanmahnjamiKod mene nikaj novog,sve po starom,dosadjujem se ko i uvijek.bangburninmadludmad:headbangpuknucuzalivennamcorUsput ja sam Marko Jusup roden sam 22.7 1997 treniram rukomet nadimak mi je Mucek! Imam best frenda Filipa i best frendice Ivu,Ivanu i Barbaru!sretanbeljwinkyesgreedynaughtynutwavesmijehmahhrvatska:zujo. Saljite mi svoje komentare!!!!!!!!!!!!!sretanwinkheadbanggreedybeljhrvatskasretanwinkBoooooooooooooooooooooook!!!!!!sretanwinkheadbang
- 18:10 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.