MTP

19.02.2006., nedjelja

E PA EVO VAM POST ŠTA STE TAKO ZABRIJALI

Nadam se da su vicevi ok:

• Nimfomanka je otisla kod ginekologa, kad joj se vibrator zaglavio u vagini:
- Mozete li ovo da mi izvadite?
- Hm... za to ce biti potrebna teska i skupa operacija...
- Uh... jel mozete onda samo da zamenite baterije?

• Dve bebe igraju poker u majcinoj utrobi kad jedna besno baci karte i kaze:
- Kako mogu da igram kada jedan celavac stalno ulazi i gleda mi karte.

• Sta kaze kurton kada uvece pogleda u ogledalo?
- Koji cu kurac sutra da obucem?

• U jednom indijanskom selu seta se poglavica Dva Pera i gleda zene. Uzima jednu skvo i odvede je u svoj sator. Posle burne noci, rece joj on:
- Slusaj skvo, ako ti nesto naraste u stomaku za devet meseci, to ti je od velikog poglavice Dva Pera!
- Slusaj poglavico! Ako ti se nesto dogodi za 10-15 dana to ti je od TRI PERA.
OBJAŠNJENJE:
-tri pera je tip koj se sa njom karo prije par dana

• Stoje banana i vibrator na ormaricu. Banana kaze vibratoru:
- Sto se treses? Mene ce pojesti, a ne tebe.

• Dok se Snezana kupa, patuljci se poredjaju pored vrata i "cuvaju je"; Jedan viri kroz kljucaonicu i ono sto vidi prenosi drugom, drugi trecem itd.
- Evo skida se...
- Skida se.... skida se... skida se... skida se... skida se...
- Evo ulazi u kadu....
- Ulazi u kadu... ulazi u kadu... ulazi u kadu... ulazi u kadu...
- Evo kupa se...
- Kupa se.... kupa se... kupa se.... kupa se... kupa se...
- Evo dize se...
- I meni... i meni... i meni... i meni... i meni...

• U tramvaju stoje pandur i baba. Baba ga pita:
- Izvini, sinko, koliko ima sati?
- Hmmm... ne znam.
- Kako ne znas kad imas sat?
- Dobro, ajde ti podeli 23 sa 9 (23:9)!

• Idu dva pandura ulicom i vide papu, a papa ima zavoj oko glave. Jedan drot ga pita:
- Ej, papo, sta ti je to oko glave?
- Ma nista, udario sam glavu u bojler.
Panduri produzavaju dalje, kad malo kasnije jedan pita drugog:
- Jeli... sta mu je to bojler?
- Nemoj mene da pitas, ne idem ti ja u crkvu.

• Ide pandur ulicom i jede sendvic. Dolazi cigance i kaze mu:
- Ciko, ciko, daj griz!
- Nije ovo griz, nego sendvic.


• Panduri ispituju osumnjicenog:
- A cime se ti bavis?
- Ja sam bioenergeticar.
- Ma ne pitam te sta si bio nego sta si sada!!!

Dug..... mislim post...

<< Arhiva >>