MTP

12.02.2006., nedjelja

.....:::::IMA JOŠ........................................

Pošto imam još viceva, ovo je samo za one koji ih uspiu pročitati:

MAMA:


• Mama, mama, sta je to orgazam?
- Ne znam, sine, pitaj tatu.

• Mama, mama, sta je to ninfomanka?
- Cuti sine i skini babu sa kvake.

• Mama, mama, sto guramo taj auto niz liticu?
- Cuti sine, probudices tatu.

• Mama, mama, sto tata trci cik-cak niz dvoriste?
- Cuti sine i dodaj mi metak.

• Mama, mama, dosao je mlekar. Jel imas pare, ili da idem napolje da se igram.

• Mama, mama, zasto dahces?
- Cuti sine i nastavi da lizes.

• Mama, mama, sto tata trci niz ulicu?
- Cuti sine i nagazi gas.

• Sine, dodji uz stepenice, kao svaki dobar decko.
- Necu mama, opet ces da me gurnes niz njih.

• Mama, mama, gde su ti nestale kraste sa lica?
- Cuti, sine i jedi cornflakes.

• Mama, mama, ovde je mracno!
- Cuti, ili cu opet da pustim vodu.

• Mama, mama, vrti mi se u glavi!
- Cuti, inace cu da ti zakucam i drugo stopalo za pod.

Mama, mama, zasto sam ja tako ruzan?
- Cuti, i ocesljaj lice.
• Mama, jel mogu da ljuljam baku.
- Mozes sine.
Posle pet minuta....
- Mama jel mogu da ljuljam baku.
- Mozes sine.
Posle novih pet minuta...
- Mama, jel mogu da ljuljam baku.
- Pa nije ti se baka obesila da bi je ti ljuljao!
• Mama, mama, baka ima modricu.
- Cuti, i jedi oko nje.


PA MALO I TATA:

• Tata, tata, sta je to incest?
- Dodji da ti pokazem...

a ako vam to nije dosta stvarno ste teži perverznjaci.


<< Arhiva >>