nedjelja, 28.11.2010.

Bunderava

Muškarce najviše uzbuđuje i "pali" miris bundeve, točnije miris pite od bundeve! Zato je baba pravila dedi pitu smijeh

| 18:42 | Komentari (1) | Isprintaj | #

petak, 26.11.2010.

Žene vraćaju udarac

"Mali prstenjak pak ukazuje na visok rizik neplodnosti". Znači, mogu da trpam koliko hoću kad sam neplodan


*Heh, a ja sam mislio da su uvek žene uzrok problema

| 01:00 | Komentari (2) | Isprintaj | #

srijeda, 24.11.2010.

Poješću sve kolačiće

Pretilost uzrokuje hormonalnu neravnotežu, zbog čega je teže zatrudnjeti i iznijeti trudnoću <<< Znači, trpajte debele smijeh

| 19:39 | Komentari (1) | Isprintaj | #

nedjelja, 21.11.2010.

Minula vremena

U naše vreme nije bilo agresivnosti od video igara jer smo mi pucali na vanzemaljce i čudovišta, a teško da tako nešto možeš da nađeš na ulici.


*Eh, da... za mnogo stvari danas se može reći slično

| 00:03 | Komentari (4) | Isprintaj | #

četvrtak, 18.11.2010.

AKM

Šta je to malo, rumeno, u mraku, maše rukama da ga svi vide? Bucek na AKM-u :D



*Seminar Arhivi, Knjižnice, Muzeji - izlagao sam tamo nešto u sklopu fucks, i dalje se ne osećam pametno i nadmoćno. I dalje sam šupljoglavi ja smijeh

| 18:47 | Komentari (3) | Isprintaj | #

petak, 12.11.2010.

Preveo žednog preko bunara do vode

Pošto nemam "Cvrkuta" (titter - dojker cerek) moram se pohvaliti kako mojim kreativnostima i vulgarnostima nikad kraja. Da nije teško biti glup i zabaviti ovdašnju raju možete pronaći u mom slobodnom prevodu zadnjeg Matakovićeg stripa Overkloking sa naslovom "1001 noć"

Linak je ovdi pa pogledajte. Uglavnom, mora se skrolati po komentarima, ali što je najbolje, ljudima se sviđa. A ko zna, možda jednog dana budem prevodio i neke vaše strane tekstove belj

S druge strane ove teksta da se ne patite, a strip svakako pogledajte, nije loše. Žao mi je što ne mogu da vam dam humoristični osvrt na Šeher'zadu

Kayser S'Ozern je komentirao:
Ma kakav prijevod. Pustite maštu na vodu. To ide onako:
- Bil' se draga drpala sa menom? Ijunf, Vitomire, pogledaj si gaće. Neš to mećat' u mene.
E baš me briga, ja ću to onda ručno.
Nemoj ručno predomislila sam se. Mašala, da se i tebi jednom digne :-D
Onda dolazi đed i kaže: Vidi, netko je ostavio kajmak. hmm, po mirisu bi rekao da se dobro uskisnio.
Deda, deda, šta to tako fino miriše?
Ojte kod dede, ima dedo dobrijeh bureka sasirom oliti kajmakom

| 15:43 | Komentari (6) | Isprintaj | #

četvrtak, 04.11.2010.

Day after yesterday

Sad znam kako je ženama 9. marta cry

| 21:31 | Komentari (5) | Isprintaj | #

srijeda, 03.11.2010.

Dan muškaraca

Danas je dan kada žena ne sme da kaže NE! smijeh

ili

Danas je dan kada žena ne sme da kaže NE seksu iako je u guzu smijeh


Ajde jedan dan da su mi noge oprane cerek



*Šovinističke misli koje imam pravo da izrazim bar jednom godišnje, koliko god to bilo primitivno, dajte mi malo oduška

| 20:44 | Komentari (2) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 01.11.2010.

Fašnik dva

Nikoga nisam prepoznao na fašniku. Možda je to zato što sam se maskirao u pijanicu.zubo

| 19:45 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.