Ola...

Prije par dana sam surfao po net-u...
...i obilazio neke moje najomiljenije stranice...yes
I tako sam svratio do You Tube-a tamo sam tražio neke spotove, filmiće itd.
Tako sam i slučajno naletio na film o party"lovranskoj oštarije"party
...koji možete i pogledati...


smijeh party smijeh party smijeh party
...stvarno ko danas nezna što je gemišt...namcor
(...je tako Žele?)!! nono smijeh naughty


wavemahwave
10 • KOMENTIRAJ!!! • 08.05.2007. • 14:07 • P#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Mrzlabira i na You-tubeu zubosmijehthumbupsmokin



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Oni koji kometirisaju... yesyes

...LeiCh...wink
*TiNaMaR*rofl
...LaRa...fino
...mala... rolleyes
Unbeliever cool
Magnum smijeh
SAnjY wave
BabyVampire wink
Sister of metal blabla


Ako želite ovo ispunjavati preporučljivo je da blizu sebe imate
Mirka Miočića!
HVALA NA RAZUMJEVANJU!!!thumbup
Započni s testom...