Hi!

Evo konačno da ste dočekali da se i ja javim!!yes
Dugo me nije bilo, jer je došlo do tehničkih problemasmijehsmijeh
Ali dočekali ste i da nakon duuuuuuuugo vremena objavim post o Severini!!thumbup
Ne znam sta da van kažem jednostavno Seve je Seve...od kad smo dobili informaciju da cemo snimati pjesmu sa Severinom...svi smo ostali zbunjeni... i pitali sa Seve???Ipak to je bila istinayes
I tako počele su pripreme...na provama smo pročitali note, na prvi pogled izgledalo je ful teško, ali kad se mi ufurmo u stvar, nema beda(kužiš spiku?)smijehsmijehsmijeh
Napokon je došao i taj dan...vidio sam Seve u živo!!!Došla je u nekom krznu naprvljeno najmanje od
2 grizlijasmijeh...što to je ona, izgleda totalno drukčje nego na TV-u(mislim na snimkicu)!!smijeh
Oči su mi lutale sa nota na njuzujo!!!Jedva sam čekaomadda završi snimanje i da se slikam sa njom!smokin
Kad smo napokon sve završil slijedilo je fotografiranje...došao je na mene rednaughtynutnaughty
Stao sam pokraj nje i zagrlio je oko vratanaughtynaughty DeCay je "opalio" fotićem...i evo...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Prokomentirajte sami...
CYA do slijedećeg postamahwavemah
Živio pust...
15 • KOMENTIRAJ!!! • 20.01.2007. • 11:24 • P#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Mrzlabira i na You-tubeu zubosmijehthumbupsmokin



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Oni koji kometirisaju... yesyes

...LeiCh...wink
*TiNaMaR*rofl
...LaRa...fino
...mala... rolleyes
Unbeliever cool
Magnum smijeh
SAnjY wave
BabyVampire wink
Sister of metal blabla


Ako želite ovo ispunjavati preporučljivo je da blizu sebe imate
Mirka Miočića!
HVALA NA RAZUMJEVANJU!!!thumbup
Započni s testom...