Konačno mi je došla ideja za post naughty
Da napišem i nešto o meni i Lovranu koji mi je prirasao srcu!cerek
Kad sam počeo svirati u POL-u, upoznao sam nove frendove i frendice.
Koje pozdravljamwavewavewave

Tako sam se zbližio sa svima, a i super sam se uklopioparty
Evo još jedne pjesme koja će vam umjesto mene otprilike pojasniti ostatak priče...rolleyes


Bjonda Lovrankanut

Još kako mladić
san hodil na otavić,
va oštarijicu plavi kantunić.

A kada s njega šal san vanka
pred manun je pasala jedna bjonda lovranka
REF.
Bjonda lovranka na kega si se namorala,
da si pokle njega moje srce rovinala.

Njena mat je bila z Lignja,
njen otac je bil z Dobreća,
ona je zame bila najveća sreća
bjonda lovranka...
REF.X2
Ti si moje srce rovinala
kad si z drugen va diske tancala
kad si se oko drugega svijala,
kad si se z drugen na vespe pejala.
REF.
...

Pozdrav do sljedećeg posta!
wavemahwave
11 • KOMENTIRAJ!!! • 22.12.2006. • 19:40 • P#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Mrzlabira i na You-tubeu zubosmijehthumbupsmokin



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Oni koji kometirisaju... yesyes

...LeiCh...wink
*TiNaMaR*rofl
...LaRa...fino
...mala... rolleyes
Unbeliever cool
Magnum smijeh
SAnjY wave
BabyVampire wink
Sister of metal blabla


Ako želite ovo ispunjavati preporučljivo je da blizu sebe imate
Mirka Miočića!
HVALA NA RAZUMJEVANJU!!!thumbup
Započni s testom...