Kad ti život udahnem...

Pozdrav svima!!!wave wave wave
Večeras...pošto nemam o čemu pisat lud objavit ću riječi jedne pjesme od Hladnog piva...
Pjesma je stvarno legendarna!!! mouthwash
Zašto? headbang
Nemam pojma... riječi su strava nut, a ni muzika niije loša... thumbup

Pa evo....


Čuvam te ispod kreveta, u kutiji od cipela
Izbušio sam rupu čak, da se ne bi ugušila
Da nam nitko ne zasmeta, okrenuh ključ i drugi put
Skidoh tiho poklopac i pozvah te na rendezvous

Kad ti život udahnem
Kad se stvoriš pokraj mene
Primaš me u naručje
Poput prave žene

Kad ti život udahnem
Kad se stvoriš pokraj mene
Ja sretan i kompletan
U san padam nasmješen
Kad ti život udahnem

Divno slušat umiješ, svojim krupnim očima
Nečujno razumiješ, što ne shvaćam ni sam
Nemaš nikada migrene, niti jezik otrovni
Niti bilo kakve želje osim da me usrećiš

Obla si i podatna, ljubim tvoj glatki PVC
Sretna si, to osjećam, dobar sam ljubavnik zar ne?
Ispustit ću ti dušu i smotat' pažljivo
Prije neg' što sunce dan oboji u sivo


Pa pošto sam tek sad došao doma... i krepan sam do daske..namcor
Idem jest njami njami njami


AE... komentirajte!!!!
Pozdrav cijelom POL-u, a najveći pozdrav šaljem Miljenku i Grdanu!!! smijeh smijeh smijeh
i sestri...bang i Magnumu smijeh
9 • KOMENTIRAJ!!! • 21.12.2006. • 22:58 • P#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Mrzlabira i na You-tubeu zubosmijehthumbupsmokin



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Oni koji kometirisaju... yesyes

...LeiCh...wink
*TiNaMaR*rofl
...LaRa...fino
...mala... rolleyes
Unbeliever cool
Magnum smijeh
SAnjY wave
BabyVampire wink
Sister of metal blabla


Ako želite ovo ispunjavati preporučljivo je da blizu sebe imate
Mirka Miočića!
HVALA NA RAZUMJEVANJU!!!thumbup
Započni s testom...