< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mrzimo nigere!!! pampy nigeru,pampy nigeru,pampy nigeru!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 28.09.2008.

ovo moram pisat!

ovu subotu je bilo pakleno:Dburninmad
prvo malo idemo probazat ja i majtan do kundre i zavrcemo turu za turom i nakon po sata stvorilo se ispred mene 5 praznih i 3 pune case bambusalud.....i naravno poloka to a na to majtan ode van i nadre se ko prase u feniksu i ja odem u feniks i on malo svrati do pazarista.u feniksu naidjem na liliona i ekipu i popiem tamo dvi ture.u meni se ljuljalo u 22 sata 10 bambusa.alaaaaaaaaaaaa,poslije toga se vratimo kod kundre i tamo popijem jos 3 ture i bio sam gotov jer sam pio i pivu uz to.....no nije to sve dolazi sexser i donosi cijeli stock.noja mu ga uzimam i ja konj ga pijem na eks i naravno nisam neg sjeo dolazim u wceek........ulazi par likova koje nisam ni poznavao i govore da sto mi je a ja klecim dolje i rigam po wcu.....delač se križa....vratim se van iz wca oko 12 i tamo stoji moj bratic(martin mataic) i njegova cura(petra aka zele,ja je zovem zele kumpir).i on mene pogleda i samo najednom iskoci mazan i pocne mi se keljit u facu: nadra seeeeeeeee!smokini onda malo svratim do liliona i ekipe i malo se proveselimo(iako cijelu vecer nismo stajali).i bratic me pokupi pa bacim edan kljuc isprid kundre......nisam mogao govorit a niti hodat pa me odvezao bratic autom.....i sto je jos cudnije mene pozna cijela birtija a ja njih samo 70% poznam,,,a i to je nesto...stalno netko pozdravlja i dere se vrbane a ja nepoznam hahhaha.smijeh
moj komentar je: ovo ce se ponovit i zelio bih da bude jos puno ovakvih veceri jer,SAMO SE JEDNOM ZIVI I JEDNOM UMIRE!party

pozdrav svima a posebne pozdrave saljem prijateljicama: meggy,maji tomljenovic i andrei oggy.
a prijateljima: majtan,sesxer(hvala na stocku),lilion i maras.....naravno tu je i bakyeva ekipa koja je takodjer bila cijelu noc sa mnom.....al trapana nije bilo:(

pozdrav drugovi i drugarice,pjesma tjedna: sasa miranovic-neide:)

neda mi je se sad skidat sa youtubea al je poslusajte za moju dusu....cerek

POZZZ
mahwave



| komentari (24) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.