< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mrzimo nigere!!! pampy nigeru,pampy nigeru,pampy nigeru!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 11.07.2008.

ljetoooo

kako je ovo zakon ljetooooo

zakon ljeto,zakon ljeto,zakon ljeto,zakon ljeto!

eh da svasta se dogodilo u ovom vremenu dok nisam pisao postove....

1.bilo je svasta na trgu...to necu nista govorit...
2.pomirio sam se s đuky...
3. na plazi je rekao Ivic meni i Andrei da smo ruzni,Andrea idemo se bacit s mosta odmah loooool.znas ivicu jako smo mi ruzni ali barem nemamo salo toliko i nevire nam bale iz nosa:)

stalno se ubijam na plazi i to na ledja je zakon kad se sav ubijem ko da sam kicmu polomio.

i glavno jebem mamu svim onim sto pisu pod anonimnim imenom,Prvo podnaru kojeg sam skuzio pa ostaloj ekipi pičaka koje pisu i neotrkiravju svoja imena....

najlakse vam je srat preko neta...

Imam novi frizzzsmokin

thumbup

o jeeea.,...naravno pisite kajle za podnara a ja cu jednu napisat da mu je toliki prostor izmedju zubiju da se moze tv gledat....

a vi pisite kajle pa cu rezultate stavit u slijedecem postu.....

do tada...

bok cure,decki i podnar...


Mrzimo nigere s malim kurcemwavemah





| komentari (50) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.