subota, 28.07.2007.

Zaboravio sam kako izgleda ovaj blog editor. Izgleda. Mogu reć da izgleda.
5:29, ulogirao se na njega. Bioritam poremećen, imam osjećaj da je podne! Odvratno živim. Ne razlikujem dan od prethodnog.



Jutros me probudila stara da joj ponesem torbu jer ide u Zg. Budila me 20 minuta! Koda me iz zimskog sna dizala. Krmelji u očima, nemogu gledat. Pijan. Jako.
Usta suha od vodke, sva smežurana. Ma nije bed, odnit ću joj torbetinu prokletu do auta, pa idem nazad leći. Oblačim ovlaš majicu da se baš ne sramotim pred susjedstvom, donji dio pidžame, šlapice...
Vani sunjara, upeklo ko u kotlovnici, tražim pogledom auto... nema ga... tražim mater... eno je u daljini.... kud se tamo parkirala u PM i torbi i kolko je ima!
"Ajde sine što ti je, požuri se!?"
(Ništa mama, pusti me, vidiš da hodam cik-cak od alkohola)
"Di si se to parkirala majka mu stara?!"
"Pa ne idemo do auta, ne idem autom, idem na kolodvor pješke, ti mi ponesi torbu do kraja parka!"

... a ja se jedva niz stepenice spustio... pijem joj vodu što je pripremila za put, al usta još suha koda sam pjesak jeo!

došli do kraja parka

"Jel teška torba?"
"A di nije e! Neš ti to moć do kolodvora, idem ti ju odniti do tamo..."

... u pidžami do kolodvora


... i nazad

... i cijelim putem sam se stvarno trudio da se ne izrigam, i uspio sam


e, ovaj, uf, kako bi zapalio baklju ....i bacio ju u teren


nego, nastavimo


Ja bi u Pulu na "Viva la Pola"! Al moram dobit slobodan dan. A Slobodana nemogu dobit nikako! U biti, dobio sam danas 3 sata slobodno jer moram na sprovod! ..... ajd , bar nešto

Gotham. Seljačine u potkošuljama mašu rukama, razbacali se, blješte im lanene bijele hlače, sunčane naočale u disku, bare jedni druge, smrde, nakvarcani...
Sjedim onda vani na stepenicama i gledam ekipu što izlazi. Žene - kratka suknja, štikle. 100 ih je izašlo, meni su sve izgledale isto. Nemojte tako cure.
A ja sam mislio da je to vrijeme prošlo, i da je prošlo vrijeme pjesme "šumica sva se trese...."
Koje smeće od noćnog života grada Zadra!! Vatam Antu, bjež brate odavde, ajmo na kupanje u Petrčane....
Pa đir do Petrčana, da vidim kako mi bivše radno mjesto izgledalo i da se usput okupam i razvalim s nečim. Nisam se kupao, nije bilo ničega, nostalgični razgovori s RawJom o prošlom ljetu i atmosferi koja je tamo vladala, o neprespavanim noćima, prespavanim danima i tako..

Oša doma zdrav i trijezan, razočaran, pustio psihodeliju, nabio slušalice na uši i napisao ovo, i odlučio biti redovitiji.

U pisanju ovog posta nije stradala nijedna životinja isim 3 OSE !!!! U mojoj sobi! 3!!!! Ne, ne spavam sad tu. E, idem spavat. Vrijeme je, a i moram se rano dići ( u 3 popodne)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.