Image Hosted by ImageShack.us

subota, 30.07.2005.

TRIP TO SHOLTA, ILI KAKO SMO DOBILI ODJEB


U cetvrtak mi je Gunhi posla poruku ocu li s njim, Rudijem i Curkom ic u subotu na Soltu iznenadit Dr Beata. Ja san prista i reka mu da cu zvat i Vaina. U petak navecer smo se dogovorili da idemo trajektom do Rogaca na Solti u 09:15. Trebali smo se nac na Solinskoj u 08:15. Diga san se u 07:45 i pogleda kroz prozor;kad ono vrime nikad gore, bilo je oblacno i samo sta nije kisa...Odma san nazva Gunhija ocemo li uopce ic kad je ovakvo vrime, a on je reka da doden na solinsku pa da cemo se dogovorit...Dosa san na solinsku kad tamo vidin Gunhija i Rudija sa onim ribarskim kapicama, tako da san skoro umra od smija. Pita san ih di je curka, rekli su mi da se nije javlja(supak, moga je odma rec da nece ic). Ni Vain nije dosa-sinoc smo se culi i reka mi je da ce mozda ic jer je u petak cili dan nije bia doma i cak je trazia da odgodimo, sta nismo mogli. I tako nas je bilo samo troje. Prvo smo otisli u "Prerade" kupit marendu.Tad je Rudi reka da odemo kupit sendvice za Soltu na sta san ja reka da ce valjda tamo bit koji ducan, ali srica odma smo ih kupili jer cemo tek poslije saznat u koju smo vukojebinu dosli...LOL
Otisli smo tad do luke kupit karte. Gunhi i ja smo sili dok je Rudi otisa kupit karte. A to je bila scena: U redu deset ljudi, a Rudi se lipo odma progura i kupia karte.
"mi u nasem selu ne znamo sta je red, toga nema u nasem selu!"reka je i da nan svakome povratnu kartu. Isli smo se ukrcat na brod. Cim smo se ukrcali bacili smo na tresetu. Pokusali smo sad nazvat Dr Beata ali se nije javia. Za jedno 45 min smo dosli do Rogaca, a otprilike u 10:30 smo se svi iskrcali. Beata jos nismo mogli dobit. Otisli smo do turisticke agencije i trazili Beatov kucni broj. Jedva nan je zenska koja radi iskopala broj mobitela Beatove matere. Nazvali smo je,a ona nan je rekla da Beat radi u Stomorskoj(jedno 15 km od Rogaca). Nista, prvo smo se isli okupat. Kupali smo se na nekim stinama, ajde moran priznat da nije more lose na Solti. Do nas su tad dosle neke zenske. Za jedno 5 min Rudi im je upa:"ovo stvarno nije u redu, mi ode, a vi 5 metara od nas, tribali bi se bar upoznat..."Zenska mu je odgovorila:"Zasto?". Rudi:"Mogu li ti bar znat ime?" Zensak:"Zasto?"
Rudi je onda okrenia glavu, kraj razgovora, odma smo svi znali kako ce nan bit. Tu smo se kupali do 1 h. Onda smo se zaputili do restorana. Gunhi je upspia dobit Beata. Beat mu je reka da radi i da ce probat doc na 15 min. Mi smo pojeli pizzu, bacili koju na tresetu, otisli na odbojku, a Beata jos nema. Tad smo shvatili da smo odjebani...
Tu je bila ka neka ljetna skola sa toboganima, trampolinima, glupostima, tu smo se zajebavali cili dan. U 18:00 krenuli smo prema trajektu, u 18:30 se ukrcali. U 18:45 zove Dr Beat di smo? mi njemu da smo se vec ukrcali(iako je to bila najvjerojatnije gluma,bas on ne zna kad nan je zadnji trajekt). Sve u svemu, nama trojici je bilo odlicno, samo ja san izriza nogu, a Rudi ruku na stinama.
Jedino nan je bilo zao sta smo se mogli tako okupat i u Splitu jer nismo vidili Beata, a bezveze smo bacili 150 kn za karte. Dakle, Dr Beat nam duguje pica u vrijednosti 150 kn i dva friza>

M4F14

- 12:31 - Komentari (7) - Isprintaj - #