Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 19.06.2005.

prvi

i eto, otisao ja na national qualifier, na kojem se skupilo cilih 9 ljudi...ne mogu virovat, mislia san da ce nas bit masu. sve neki dobri deckovi(tooth&nail, mono blue control, white weenie, ponza...), jedini sam ja igrao totalno nerespektabilan deck "rats" ili ti ga "shtakori". od decka sam napravio pravo malo cudo, i to sto nitko nije racunao na mene jos mi je vise islo u korist. mnogi su se smijali kad sam dosao s time, a na kraju sam bio PRVI sa 9 od mogucih 12 bodova(izgubio sam od tooth&naila). kao prvi imam se pravo natjecati u zagrebu na drzavnom natjecanju koje je pred kraj 8. mjeseca. ne znam hocu li ici, jer mi najbolji prika nije prosa, a ovi ostali koji idu su svi stariji. moram razmisliti...
_mafia)_

- 16:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #