Image Hosted by ImageShack.us

petak, 17.06.2005.

Fr33 4941N...

Ne mogu virovat !!!
Koji sam ja sretnik...
Naime...sjećate li se onog predmeta o kojem sam ranije govorio,MJERENJA,
imao sam negativno CIJELO polugodište(oko pola knjige) i nisam uopće mislio ispravit ocjenu.
Nisam imao volje.Mislio sam na popravnom...ionako bi mi to bio jedini predmet.Ali u utorak me
nešto "puklo",pa sam uspio naučiti oko tri četvrtine gradiva.I tada sam još mislio ići na
popravni.U srijedu sam imao nešto volje,pa sam počeo učiti četvrtu četvrtinu.Došao sam u školu
i opet sam rekao profesorici da me baci.Ona je samo rekla"Ja ću ti stavit asa olovkom,a sutra ću
ga kemijskom."Jučer sam shvatio da bih mogao odgovarat ako ostane vremena.Ali nije bilo,jer su
došli likovi samo sa jednim asom.Profa je rekla da dođemo sutra(petak),pa opet ako bude vremena.
I napokon petak (jesam li upila????[;)).Peti sat,muka,hladan znoj,suho grlo,pola knjige mjerenja,
protiv Mr Vaina i znanja u njegovom mozgu."Pitaj Kujo!!!"Da ne duljim,odgovorio sam pola godine
u 15 minuta!Na kraju sam još profi reka da se ugodno provede na praznicima.
Koja sreća.Ipak se isplatilo učit tri dana.Bolje se mučit tri dana,i sve na brzak,nego učiti 15
dana i onda na popravni.
To je to za danas.
Od danas,sam svaki dan na NET-u,pa će biti redovitih postova[;).
Večeras bi se ponovo trebao javiti Mafia,a ja odoh na trening(vaterpolo).
Cya ALL....
by Mr Vain

- 20:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #