< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Ide tu kakaw opis? :)

Mi smo dwije male curice iz Rijeke..hehe...zowemo se Lara i Iwa..Imamo 13 godina..Idemo u školu Zamet..u najbolji legendarni..uskoro 7.c razred... :) Imamo puuno prijatelja..i swe ih wolimo..A mi smo naj frendice..pa smo odlučile naprawit owaj blog koji tu wec stoji..neko wrijeme..ustale smo od mrtwih i krenuli ga preuredjiwat..zelimo wam dobru zabawu (znamo da ju necete imat) i normalno ostawljajte nam komentare..Pozdraafff!!! :)

CoOl BlOgAcHi......

Posjeite sve navedene blogache jer su stvarno zakoooon!!! thumbup
*Mrukwa*
*Ribica*
*MaJa*
*PuPsY*
*MaTiJeWiCh*
*SaNdRa*
*VaNeSsA*
*SaCkY & VeCkY*
*StIpE*
*MrWiCa*
*EkIpIcA S KrNjEvA*
*SaRiCa*
*AnA*
*JoSiPoV FrEnD*
*MuSiC gIrLiE*
*bEaUtIfUl LiAr*


Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Free Music

Music Lyrics



utorak, 03.07.2007.

Ewo nas... :)

Konačno wam se jawljamo..stwarno dugo nismo pisali postewe..priznajem..zanemarile smo blog...I to posebno ja, Iva. Lara je pisala zadnja dwa posta..A ja niš..hehehe..Puno se toga promijenilo i događalo dok nas nije bilo pa ewo da počnem...


BLOGOWI
Eee..u međuwremenu smo Lara i ja wec promijenile stooo blogowa...mislim ne owaj zajednicki..nego "solo" blog..s tim da ja imam jos jedan s dizajnowima..Lara je imala blog s awatarima..ali ga je zatworila zbog puuuno narudzba..
Ewo wam linkowi (stawit cemo wam ih i u boxewe)
Ja, Iwa
Moj blog
Moj blog s dizajnowima
Lara
Larin blog

PRIJATELJSTVO

Lara i ja se još uwijek..družimo..nadam se da ce to potrajat jos duuugo jer je ona stwarno jedna od prijateljica kakwe nema swugdje....imamo puno prijatelja...zasad nismo u nekoj "opasnoj" swađi..hehe...Jedino se Lara neš malo zakačila sa Sanelom i Majom..barem tako piše u njenom postu...boo..

ŠKOLA I RAZRED
Ufff....olakšaaanjeee....škola je zawršila..ljeto je počelo...ne moramo wiše pisat zadaće i slušat kokodakanja na satu..hehe..možemo odmarat puna 3 mjeseca ne misleći na tu ustanowu...5.7. idemo po swjedodzbe..Nadamo se da cemo proc s 5..iako to nije sigurno..Ali ne marimo puno što se toga tiče jer se za ups u srednju gledaju samo 7. i 8. razred..pa cemo se onda potrudit sto wise mozemo da prodjemo s 5..! U 7. ce nas razredu najwjerojatnije raspodjelit u dwa razreda...=( neki ce ostat u legendarnom 7.c razredu..a neki idu u "nowonastali" 7.d...neeeee....kmee...Meni je moj razred ful dobar i zelim da ostanemo swi na okupu..=(

PUTOWANJA
Eee..naj naj dio ljeta..hehe..bar meni...Pa ewo...trenutno se dosađujem doma pisajući owaj post..budući da ne mogu na more..jer je ono sigruno hladno zbog jučerašnje kiše...šmrc..glupa kiša..nek crkne...hahaha..=)....Lara se za to wrijeme zabawlja na Šoltici...blago jooj se...Kad sam rekla mami to za Šoltu..normalno bilo je prekasnjo..u školi su se djelili neki listići..a Lara i ja smo tada bile negdje..nemam pojam gdje..pa je Lara naknadno pitala za listić..a ja nisam...kako sam glupa...mogla sam ic na Šoltu samo da sam prije obawijestila roditelje i uzela taj prokleti list..no nema weze..šta je tu je... Jedwa cekam 8. mjesec..nadam se da tad nece padat puuno kiše..i da ce bit wruuuche...Također cu ic u Nowalju (otok Pag)...tamo mi je super..Djed i baka mi u Nowalji imaju neku wikendicu..

POZDRAWI

Pozdrawljamo swe naše prijatelje, cijeli naš razred i was blogere...Swima weeeiki pozdraf i puuufffa....=)


Image Hosted by ImageShack.us


Post By: Iwa :)



| Komentari (55) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.