Cursors

POST POSVECEN GECOVOJ GEJ GLAZBI - PAUCINA - Blog.hr

utorak, 18.04.2006.

POST POSVECEN GECOVOJ GEJ GLAZBI

- 22:03 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

opis bloga i menje

neda mi se opisivat ni blog ni mene...ja nisam vrijedna tolikog napora, a za blog neznam kak da ga opisem...ka to nie malo debilno?
nisam ni pocela pisat blog a vec bi ga trejbala opisat...ja sam za slobodan zivot bez obaveza(iako ih imam 1000000)...zivim za danas...mrzim planirat...pa tak ni sad necu planirat ka bum tu pisala...pisat cu ono ka me pukne tog trenutka...ionak to nebu nitko cito



Image Hosted by ImageShack.us



majne iq br
286-846-994

pa ak zelite popricat s mnja javite se
da
cool

stavihla bi frenjdove al ih njemam...


ko zeli bit moj prijatelj njek mi se javi pa cu ga stavit tu


jupi!
nasla sam prijatelje!


prijatelji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
deriste lolly -spaljeno djete koje mami nezeli reci adresu svog bloga...jako puno mnogo dobra violinistica...cak je bolja i od mene!


drugarica lacy - iako joj je zadnji post iz 11mj...morala sam ju stavit tek tolko da se ne furi...i da to mi e cura...[/I

Free Image Hosting at www.ImageShack.usnjika roberta crevatini - vjeverica - [I]moja best frenjdaca koja njema vremenja za blogove...smrc



poznanici

Image Hosted by ImageShack.us
ivana - kolegica iz 3 ili neke druge klupe


SPUD i oni koi zele biti tam...

Image Hosted by ImageShack.us
djuci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mail: ivanhavidic@gmail.com
MSN: carpe-diem_9@hotmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



bobo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


berooo

gec koi nema blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(dole je vec spomenut)

luka punjk isto neima blog al ga moram spomenjut

Image Hosted by ImageShack.us
tommi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet tommi
i tomiev novi blog...



nestali

pacijent drugi blog - isti lik sam drugi blog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
blog layouts

pacijent laze


pacijent - jako napaljeno dijete iako to nikad nezeli priznat...evo i sad ima prljave misli dok ovo cit....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nepoznanici

SPAIJCKA BRACO - puno slatko dete slatkog glasa...ak je to taj na kog ajk misljam

VINKOVACKI ZIGOLO


lukina obitelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
fuhrer -lukin tata za kojeg kazuju da izgleda ko gay...inace zanimljiv covac...nosi ocale...ima cudnu zurku...urednu...posudio mi e mob jednom pa mi ga e prof iz fizike uzela...hahm...thahnhxh

helena neka - jozina kcer....lukina sestra

deriste lolly - vec gore navedena...moja kcer...lukino dijete...jozino unuce

vise od dobrih prijatelja

EMIL - emil...emil...da...nista...samo...emil...

Myspace layouts

emil i gec



JUGEC - jugec...jugec...ne...sve...osim...jugec...


BUNTOVNICI

SPAIJCKA - spaijcka...spaijcka...da...nista...samo...spaijcka
Image Hosted by ImageShack.us

DODO D GRADITELJ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"dodo je tu!
sada opet sam tu!
dodo je tu!
zeli znati sto naucili ste vi!
tuc tuc tuc tuc tuc tuc
da bi vise znali svi!"

TEK TOLKO O MENI...

I am 52% Hippie.
I am so Hippie, Man!
I am not a child of the 60’s but my heart is true to the cause, man. I realize that being a hippie is not just bell bottoms and tie-dye. It is also about the drugs and smelling bad, too!
Take the
Hippie Test
@ FualiDotCom










ko pogodi tocan odg dobit ce nagradu...iako neznam kak cu skuzit tko je pogodil....hm...al ja sam vidovita....znat cu






<