rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Moje ime: Katarina
Prezime: Nije bitno
Razred: 6.d Oš Vukovina
Naj jelo: Bolognese & palačinke s orasima
Naj grad: Los Angeles & Zagreb
Naj frendovi i frendice: Sonja, Ivana, Klara, Seka, Lucija, Anja...
Želim postati: Glumica
Ljubav: Zauzeta
Volim: Rock
Naj pjesma: Shut up
Naj pjevačice: Fergie, Hilary Duff, Shakira i mnogi drugi
Naj pjevač: M.Škoro
Naj grupe: PCD, Ac/Dc, BEP
.... ..... i to je sam nešto o meni, pisat će još mnogo toga,
alisam budete li posjećivali blog =)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


http://spritegirl.blog.hr

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Satić

Slikice....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uf kako je zgodan: Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



nedjelja, 30.09.2007.

Boky!

Bok svima. Danas sam jako, jako LJUTA!! možete pročitat komentar za moj spot od Pussycat Dolls, dok ga još nisam izbrisala. Vidi se po imenu da su to pisale neke kučke, jer su se tak i potpisale. Eh pa one su sigurno prvi put na mom blogu, jer ne čitaju dobro. Ja nikad nisam rekla da su Hilary Duff, PCD, BEP, Fergie i Shakira rockeri!! I AD/DC je hard rock, to dobro znam. Ali neka mi te cure samo probaju psovat na blogu ill me vrijeđat, ja ih lijepo mogu prijavit i izbrisat njihov dragocjeni komentar, ili jednostavno zabranit toj osobi da komentira. Mislim šta je nekog briga šta ja slušam! Mislim ono!! Ali kaj možeš, kad ima i glupih ljudi na svijetu. I ja već sumnjam na nekog, ali ne želim reć ime jer ima svakakvih budala na internetu koji traže cure ili su jednostavno pedofili, pa bi iskorištavali jadnu djecu. Eh, kad saznam ko je to,e pa....................... NO KOMENT =)!!!!!!!!!!!!!!!!!! I te Kučke kažu da je AC/DC metal, e pa one nisu normalne. Vjerojatno kad govore da je sve ovo jadno kaj ja slušam, onda one slušaju Cajke i Narodnjake. Ali cure ja vas mogu prijavit, mislim već jesam pa si vi sad mislite, i razmišljaj te svojim Pilećim mozgom, pošto ste vi cure kojima je pomoć najpotrebnija, ali vas na moju sreću nemogu izlječiti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I da ( Kimby ovoje tvoja fora, ali moram ju iskoristit i nadam se da se nećeš ljutit, ne znam kak ide cijelo, ali sam neke zapamtila . p.s. nemoj se ljutit ) Eh pa cure cknite, ili žderite govna i serite kokosove karamele... Mislim šta je nekog briga, ko kaj sluša??? MIslim ono. Kako ima glupih ljudi na svijetu, to je stvarno nenormalno. Nikad se nebi nadala da ih ima tako puno! I još imam takvu sreću da još dođu kod mene na blog, ne kod mojih frendova ili na nečijem jadnom blogu di lažu, ne nego baš na mojem. Ajme to je baš sreća. E pa ovo je moja jaaaako dugačak post, koji sam morala napisat da se ispušem i da se smirim. E, Čitatelji?? Ima ko TABLETUUU ZAAA SMIREEENJEEEEE?????????????????????? Uf, uf, uf. E pa pozdrav svim čitateljima, mom dečku, frendovima i Klari!! Pusssa! ((((( : )))))

- 10:58 - Komentari (21) - Isprintaj - #


subota, 29.09.2007.

Pcd

- 13:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #


Yo!!

Hey svima! Kak ste mi? Tjedan se bloži kreju, a ja imam samo neke pjesmice. Od vrlo drage Klare i od Ivane. Eh pa ja be znam kako ću obajvit prvih 10 mjesta kad niko ne komentira! kmeeeeeeeeeeeee. Ali kaj ja mogu kad nemogu ništa... Eh pa danas su kod nas došli ljudi iz Vukovara. Mi smo primili 2 ženske. Cool, ha?? Eh pa super nam je. Molim vas da samo još malo komentirate, jer svatko želi biti prvak blogova, zar ne?? ajde pliz komajte mi!!!!! Pozzdrav! Kisss Klari, dečku i frendovima!!!!!!!!!!!

- 13:11 - Komentari (10) - Isprintaj - #


četvrtak, 27.09.2007.

ALLO!!!!

Ciao svima, kak ste mi?? Eh, pa nemam kaj napisat na postu, jer se ništa ne događa. Ustvari ima neke. Danas smo Anja, Sonja, Kordička i ja uzele Anjinu vestu i kucale po razredima, ušle unutra i pitale: " Oprostite što smetamo, ali smo ovu vest pronašle na wc-u, jeli možda vesta od nekoga od vas??" A naravno vesta nije bila ničija.. Haha.... Joj kak nam je bilo zaaaakon... Eh da atrakcija je sljedeča. Dajem vam tjedan dana da u komentarima napišete ljubavnu pjesmicu, ime i datum, i za tjedan dana objavit ću prvih 10 mjesta, pa požurite. Evo vam jedan primjer, da znate kako napisati: AKO MI NE ODGOVORIŠ ZA 25 SEKUNDI, OD ČEGA JE VEĆ PROŠLO 15, AKO MI NE STIGNE PORUKA ZA 10 SEKUNDI, OD ČEGA JE PROŠLO 8 DUGUKEŠ MI 100 POLJUBACA I 10 DANA SEXA, ISTEKLO!!!!!!!! Katarina, 26.12.2008. ( vi morate napisat pravi datum,a ja sam sad izmislila, jer se ne sjećam koji je datum. ) Želim vam puuuuno sreće, i neka najbolji pobjedi. Pobjednik će biti prvak mog bloga u 9 mjesecu i početkom 10. Papa svima. Šaljem vam veeelike puse, mojim frendovima i _ _ _ _ _ _ _ _........ See ya. =).. I hvala Ivani jer mi je ona dala ideju. I najveći pozdrav Klari!!!!!

- 19:47 - Komentari (12) - Isprintaj - #


srijeda, 26.09.2007.

EJ!!!

Ej svima kak ste mi?' Nisam vam napisala post prije jer imam zabranu za internet, jel malo previše visim na njemu. Eh pa kod mene je sve po starom,a kod vas? Danas smo se u školi cjepili protiv Hepatitisa b. Nije boljelo. Ajme znate kaj se dogodilo mom dečku. Neko ga je gurnul i on je pao na nos i kak je imal naočale razbil ih je i sad mu je oko malo naoteklo.Ajoj, jadan on..... Joj kak ja njega volim.. Uf i to jaaaaako. Ma evo ovo vam je dosta posta, jer mi mama ne zna da pišem post, pa odo ja!!! Papa... Ki$$ Stjepanu, frendovima i svima vama!!!

- 13:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 24.09.2007.

Ciao!!

Hej svima! Kak ste mi. E pa evo mene i moje nove pozadine... Kaj nije slatka... Haha. "ŽELJELA BIH BITI KAO BARBIE, JER TA GADURA IMA SVE!!".. Kako coool..l Možda najdem i tu sliku pa ću vam objavit. Mogu vam reć da mi je u školi bilo ok. Nije bilo profe iz matiše pa smo slavili (ali smo nažalost imali zamjenu) Eh kaj možeš. Danas mi je malo dosadno, Moje dvije naj frendice same rade plakat za povijest ( i to dobrovoljno, da se uvuku profi u guzicu ), a ja se doma dosađujem, jer ja ne radim ni plakat ni ništa!!! E pa za to bi zahvalila nekom, ali bit će durenja ( tnx cure, prave ste frendice ). Ja stvarno nisam ljubomorna, ali bar su me mogle pozvat. Ma... Kad ću ja radit plakat ja neću zvati njih. Eh, pa kaj možeš. Ja ću sama neke napravit za povijest i bit će puuuno bolje, jer ja lijepo pišem, i dobro uređujem, ali to mojim frendovima nije u modi. Ma nek se oni j**u s oproštenjem. Ma kaj mogu. Želim vam ugodan dan i ostatak većeri i šaljem vam veeeeliku pusu i pottam vas!!!!!!!!

- 17:56 - Komentari (16) - Isprintaj - #


nedjelja, 23.09.2007.

Kaj će mi naslov???

Hey svima, nismo se dugo čuli... Haha... =) Kako ste mi? Ja sam 0k. Ovj post neće biti dugačak jel nemam kaj pisat. Jučer sam bila u Kučama kod frendice katarine, i bilo nam je zakon. Danas je Marija bila kod mene i ja kod nje i bilo nam je još boljeee! Možda me mama 30.09 pusti na koncert od grupe Emanuel.... Joj kako mi se ide.... Da bar mogu, ako smijem nek onda i marija ide sa mnom, bilo bi nam zaaaakon. Imam ja već jedan cd od Emanuela i zaaakon je. Fakat lijepo pjevaju i sviraju. Eh, pa dosta sad o tome. Moram ić spat, ujutro je škola. PAPA =)

- 21:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #


subota, 22.09.2007.

.........

Hey napokon je subota! Nema škole!!! Weeeee. Danas idem kod katarine i reći ću vam kak je bilo, ili ću vam se od tam javit! Imam nove slikice na blogu, pjesmu i sad novi post! haha.... Ajde vidimo se i pišemo se!!!!!

- 14:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #


petak, 21.09.2007.

Ludooo!!!!!

font size=3>Hey svima! Kaj se radi? Danas mi je fakat cool dan. U školi je bilo ok, ali neke vam moram reć. Jedna cura ( ne želim reć ime ) se upucava mom dečku, i sad ja sam na početku bila u depri ( depresiji ). I meni se ta cura hvalila kak se moj dečko s njom dopisuje, a meni nije poslo poruku. A ja ko ja odišla do njega i sad smo razgovarali i tak i onda je Ivana otišla po tu curu i on joj je reko : " ODJEBI OD MENE, JA SAM S KATARINOM I TI ME NE ZANIMAŠ!!! " Heh, kak sam ja bila sretna.... I onda mi je poslal poruku da me voli i tak. A ja odem do te cure i pitam ju, kaj se ona sad ljuti kaj joj je to moj dečko reko, ona je rekla kao da se ne ljuti, a ja sam ju pitala zakaj je onda u depri, ona kaže da nije i sad ja joj dođem: " OH, BAŠ MI JE ŽAO, ALI ON JE MOJ DEČKO!!!" i odem, ajme mi smo crkavali od smijeha a ona je rekla: " JOJ KOJA SI TI GLUPAČA, TI MISLIŠ DA MOŽEŠ IMAT SVAKOG!".... Ma daj ajde, kak je ona retardirana... Uf... Kaj možeš kad nemreš ništa. Ja sam sretna, a ona nije. Čak se malo počela i plakat, ali se kao suzdržala, i dirala svoj veliki prišt na nosu.. Heh. E a kad smo bili gotovi s nastavom, išla sam se šetat s mojim dečkom, i onda sam otišla na bus, i uglavnom neke sam izostavila..... HAHA ( nije bitno kaj ) E jedva čekam sutra! Idem kod svoje frendice Katarine! Weeee. O, kaj će mo sve radit. WEEEEE!!! jedva čekam... E pa pozdrav svima. Šaljem vam veliiike puse, i mojim frendovima i mom dečku! Pozz

- 18:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #


četvrtak, 20.09.2007.

Šta će mi naslov??

<font size=3>Hey svima!! Upravo sam došla iz škole. Imala sam 6 sati... UŽAS!! No dobro sad sam doma... Heh! E pa prva 2 sata sam imala tehnički, ajme kako je bilo dosaaaadno. Neke smo prepisivali, i tak. A ja sam imala osmjeh na licu zato kaj....pjeva ( nije bitno ) Uglavnom pričala sam s PrincessOfDark i mojim kvartom cura. Jedva sam čekala da zvoni i zvonilo je!!! Svi smo izletjeli van iz razreda. Pod vjeronaukom mi je bilo zlo, jer su farbali učionice i sve je smrdilo. Ufff, kad se sjtim tog mirisa povraća mi se. Ali sad sam bolje. Pod hrvatskim smo se premještali, profa nas je premjestila jer 'pričamo'. Tako da ja više pod hrvatskim ne sjdim s PrincessOfDark crykmeee. smuc.. Sjedim s Josipom Antolčićem, ma nije on loš, ali s Princess ja daleko bolje sjedit. I onda sam pročitala sastavak jer nisam htjela da pita onu pjesmicu koju sam morala napamet ( hehe, cool, ha? ). I onda smo imali zemljopis. Nije bilo loše, ali najbolje je bilo kad je profesor pričao o nečem i reko je za svoj mobač, a ja mu kažem " Profesore! Ja imam bolji mobitel!! " Ajme Ivana i ja smo krepavale, a i profesor se smijal. haha.. A kaj možeš.... Pod engleskim je bilo ok, ali ne savršeno. Raska nam je tak dobra da bi se najradje headbang !!! Ah, evo to je bio moj ok dan ( za sad, poslala sam poruku Stjepanu, nadam se da će mi odgovorit blabla) Pozzzdrav svima, i pišemo se. E da, hvala na ovim komentarima koje već sad imam, a ja bi jooooš, volim čitati cool komentare. I moja frendica ivana ima blog, i marija, a imat će i katarina, pa ću vam skupa napisat adrese u subotu kad ću bit kod Katarine ( jedva čekam, doma nemam kaj radit,ali veselim se i druženju) I sad bi vam još rekla kaj smo Ivana, Katarina i ja radila, e ali to je neka vrsta tajne, tak da ništa od toga. Ajme jesam se napričala, sad fakat idem! Ciao i šaljem velikee puse frendovima, komentatorima mog bloga i mom princu!!!!

cerek

- 18:51 - Komentari (9) - Isprintaj - #


Eh pa evo vam jedne pričice! Da se to meni dogodi, Uf šta bi taj nadrljal. Više nebi ni znal kak se zove!!

OBAVEZNO PROČITAJTE I KOMENTIRAJTE!
PRIJE I POSLIJE VJENČANJA

On: "Yesss! To! Konačno sam dočekao!"
Ona: "Hoćeš, da idem?"
On: "NE! Nisam niti pomislio na to!"
Ona: "Voliš me?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Želiš li me poljubiti?"
On: "I te kako!"
Ona: "Želiš li me udariti??"
On: "Nema šanse! Nisam ja takav čovjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"

I sada nakon vjenčanja, pročitaj tekst odozdo prema gore!

- 12:11 - Komentari (17) - Isprintaj - #


srijeda, 19.09.2007.

Sve i svašta....

Hey svima! Kako ste mi ?? Evo sad i moja frendica Marija ima blog, koji morate posjetit. spritegirl.blog.hr . Blog joj je već sad zakon, a i bit će još više. E pa pošto sam aj zaljubljena do ušiju, napisat ću vam neke pjesmicecerek . Vežite se... KREĆEMO!!!
Eh da imam zlatan nož, da rasjećem srce svoje, svakom bi kapi krvi napisala ime tvoje.

Moje srce kockar je, uvijek vara i blefira, bježi dušo od mene, jer kockar dušu ne bira!!

Moj je život pustinja bez kraja i ono što želim daleko je od raja.Pakao je svaki dan bez tebe i sve što želim je da te imam kraj sebe!

Čuvak moju sliku, srce te moli, jer kopija te gleda a orginal voli!!!

Sudbina piše dnevnik života mog, roditelji crtaju bajku mog djetinjstva, put moje mladosti piše Bog, a ti pišeš legendu srca mog!

E pa to su sad neke pjesmice, naravno da će ih biti i više, ali za početak je dosta! Pozzam vas sve i šaljem vam bigggg kisss! I hvala svima koji posjećuju moj skromni blogić!!! See ya!!!

- 20:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #


utorak, 18.09.2007.

Frenice i Frendovi... =)

Hey svima! Evo pošto nisam u školi, i nemam kaj radit, napista ću post o frendovima. Ima ih puno, ali napisat ću samo neke od njih ( pliz, bez durenja cure ) =)
Ivana- Ona je zakon cura, uvijek u trendu i u modi. Voli Pussycat Dolls i najdraža joj je Kimberly
Sonja- Ona je luuuuda! Ima ideje koje su stvarno super, ali pomalo i šašave. Ona je lijepa, zgodna i pametna, a koliko god ona bila luda ipak mi je naj frendica i volim ju tekvu kakva je.
Lucija- Ona je stvarno jaaaako pametna, ali nije štreberica, zabavna je, ali nekad i preukučena. E pa luce jedan savjet: ČOVJEČE DAJ SE OPUSTI!!!
Anja: Pre zabavna i puna humora. Voli se zezat, i radi smiješne face od kojih krepavaš odd smijeha =)
Marija: Moja naj frendica od uvijek i zauvijek :p
Katarina- I ona je zaakon.... Dobro se oblači i voli se glupirat najčešće sa mnom
Romana- Zaaaakon cura, koja je luda, ali ne ko sonja. ¨Najbolje je pod povijesti kad se Romana, Sonja i ja štipamo... haha
Klara- Ona je pametna i pomaže mi oko bloga
Katarina Robić- Ona mi je fakat supach, samo šteta kaj nejde sa mnom u razred... Inače je zabavna i sve naj, naj...
Josipa- Ima zaakon frizuru i luda je za grupom" Hladno Pivo "
Luka- On mi je ok, ali nekad zna pretjerat. Za sebe misli da je nešto kaj nijenut
Toni & Gale- Oni su fakat cool
Krešo- Ni on nije loš
Dunđer & Martin- Dva luđaka... haha
Tihana- ona je zaaakon punkerica, voli se šaliti i ima super stil odjevanja

E pa to je nešto o mojim frendovima, nadam se da su vam se svidjeli, kao i meni. Eh pa pozzzzdraww!! I šaljem vam BIGGG KI$$$!!!!

- 12:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #


Evo vam par viceva =)....

dead: Dobio Ivica digitalni sat za svoj rođendan. I sad, jedan od gostiju ga upita: " Ivice, reci nam koliko je sati ? ", a Ivica na to odgovori : " Ne znam! ", a mama ga pita: " Pa Ivice, kako ne znaš sve ti piše ? ", a Ivica kaže : "Mama, pa ajde ti napamet reci koliko je 14 podjeljeno sa 32?? ( jel je pisalo 14:32)

Ide plauša gradom i sluša mp3, i tako se ona šeće i šeće i odjednom... samo je pala i umrla na mjestu. Na mjesto 'nesreće' došla je policija, i počela istraživati.Jedan od policajaca sjetio se da stave nove baterije u mp3, pošto mp3 nije radio. I kada su zamijenili baterije i počeli slušati, čulo se samo ovo : " udahni, izdahni, udahni, izdahni, udahni, izdahni.... " I baterije se opet ispraznile... ( ha-ha )

Idu 2 seljaka prodavat Bibliju. Jedan je govorio normalno, a drugi je mucao. I sad normalni kaže da će ona na južnu i zapadnu stranu sela, a mucavac da će ići na sjevernu i zapadnu. I kaže normalni da se nađu pored crkve za 1h. I sad nakon 1. sata susretnu se oni pred crkvom, i sad normalni drži sve Biblije u ruci, isto kako je i otišo prodavati, znači nije ništa prodao, ali mucavac se vratio praznih ruku. Pa ga normalni upita:" pa čovječe, kako si ti uspio prodati sve Biblije, a ja ni jednu ?? ", a mucavac mu odgovori: " P-p-pa, ja s-s-sam i-i-im nud-dio Bib-b-blije, a-a- on-ni ni-i-su h-htje-e-li kup-p-p-iti, paaa sam i-i-im ja rek-k-ao, ak-ko ne-e-eće ku-u-upiti, o-o-onda ć-ć-ću i-im ja či-i-itat-t-ti! "

Znate zašto se 4 policajca svađaju u autu? Pa tko će sjditi do prozora!!

Zašto plauša ide u dučan s puškom??? Zato što na vratima piše " VUCI"
beljroflzujothumbup
I to je samo nešto od viceva! Eh pa komentirajte i recite jesu li zaaakon, ook, loši, uglavnom po vašem mišljenju. I u Komentarima vi ostavite svoje viceva, a ja ih možda objavim. Pozzdrav svima i šaljema vam veeeeliki Ki$$! Chao, do sljedečeg posta!!

- 08:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #


nedjelja, 16.09.2007.

Katarina ( moje slatko ime )


Custom Glitter Text

- 22:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Zahvaljujem se......

Hej svima! Mislim da ste primjetili da imam novu pozadinu od Fergie, i mog malog blog ljubimca Pufflyja... a oko taga mi je pomogla moja frendica ) jedna koja mi je među naj ). I ona ima zakon blog koji morate posjetiti : www.mrsfunnybunny.blog.hr . Kažem vam blog je zakon... A nadam se da će biti i moj... Eh, nadam se.. Ajde sad chao, vidimo se, i samo da znate napist ću vam još neke pjesmice na blog, stavit slike i tak sve redom.... Papa, vidimo se i plizz komentirajte mi! svim vam šaljem veeeeeeliki Ki$$$!!!!!! See yawink

- 22:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #


Moj ljubimac...


adopt your own virtual pet!

- 21:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #


Moj prvi post.....

Hi svima, kako ste mi? Ja sam Katarina i ovo je moj blog. Nadam se da će vam se svidjeti. Volim Pussycat Dolls, a najviše Ashley. Imam mmnogo frendova i frendica. Idem u OŠ Vukuvinu, 6.d razred. Volim sve i svašta, čak volim i čitati. Naj knjiga mi je Harry Potter i Princ miješane krvi. I to nije sve o meni, sve ćete saznati budete li posjećivali blog, a nadam se da hoćete. I molim vas da komentirate. Ako se tko želi dopisivati, a ima msn, neka mi se javi na moju adresu: pussycatdolls-girl@hotmail.com . See ya

By: Djevojka u oblacima =)

- 17:28 - Komentari (13) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

background-attachment:fixed;