Ti si
Free Site Counter
posjetitelj mog bloga

Ak imaš volju i želju sendaj mi mail:
yvanna2005@net.hr

Ljudi koje čitam...
*Keka
*Manacle
*Justine
*Brineta
*Lostteenager
*Mrakkkkkkkkkkkkk

-Inače obožavam ....
.......Avril.....
Image Hosted by ImageShack.us

......Amy Lee....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Biseri legendarnog 3.b:
Hrvatski:
(Matija neprestano melje)
Prof.:Matija!Tiho!
Matija:Zamislite da sam bolestan i da me nema u školi.

Hrvatski:
Prof.:Mi sada dalje nastavljamo sa gradivom i ja ne vidim razlog zbog kojeg da se vi spremate!
Marijana:Pa ni ja ne vidim zašto da nastavimo!

Vjeronauk:
Profesor ide prema Marti,vraća joj korektor.
Ivana profesoru:Ma mogli ste joj ga samo baciti u glavu!

Psihologija:
Marina briše ploču.
Matija:Marina,ti ćeš biti dobra domaćica!Oženiti ću te!
Marina:Ja ne padam tako nisko!

SRO:
Prof.:Pušenje smanjuje život na pola.
Komšić Jelenčiću:Koliko ti imaš godina?
Jelenčić:17.
Komšić:E pa da ne puši sad bi imao 34!!

Welcome to my life...

srijeda, 19.10.2005.

Nevremenska prognoza

Još jedna stvar koja me nevjerojatno iritira su jebeno nezadovoljni ljudi oko mene koji ne znaju šta bi sa sobom pa se žale na vrijeme. Jebote, kad je zima, žale se na hadnoću u nadi za ljetom. Kao, snijega je stvarno pun kurac, stalno pada, nikako da se otopi. E, onda dolazi proljeće pa ih smeta pelud, alergije (hvala Bogu, danas su svi alergični na nešto. E, pa ja sam na sve ostale!!!) Onda dođu kiše, pa ih smetaju kiše, voda u cipelama, blato, pa ih smeta oblačno vrijeme i nadaju se toplim danima.
Kad dođu ti jebeni ljetni topli dani onda su živčani i nervozni jer, navodno, ne mogu iz stanova i kuća van jer je pakleno vruće pa se nikamo ne mogu kretati i sve im propada u vodu. Kad smo kod vode, kad odu na more onda ih smeta ista vrućina pa se ne mogu ni kupati ni sunčati. E, kad ih opere ingliš samr rejn, onda se OPET(!) žale kako više ljeto nije normalno i kako je prepuno kiša, pa se čovjek ne može pošteno ni odmoriti!! E, pa ljudi uzmite vi svi pištolje, koji ih imate, pa se upucajte, a vi koji ih nemate, bacite se sa vrha svoje zgrade. Tako će bit više mira u svijetu i više hrane za male gladne Afrikance za koje nitko ne pita što na 50 stupnjeva nemaju ni vode, a kamoli jebenu klimu i sve žive preparate i šta sve ne šta mi imamo!!!


Pasja vrućina? Zašto velike vrućine nazivaju pasjom vrućinom? Pa nije samo psima vruće? Ili ako je vruće, pa nije njima najtoplije. I mačke imaju krzno! Kako je svinjama? One pak imaju debelu kožu i ne mogu se znojiti pa se valjaju u vlastitim govnima da se rashlade. Zašto pasja? Kako je zpravo školjkama kao npr. kamenicama koje ne žive ni na kopnu ni u vodi. Sve ovisi o plimi i oseki. Kamen se zagrije i one se skuhaju same u sebi! Zašto onda nije «kamenička vrućina»? One se pak ne mogu nikako rashladiti ako se more povuče! Baš ću sad to zvat kamenička vrućina! Zamisli paradoks: živiš nad vodom, a ne možeš do nje! Kako je tim jadnim školjkama kad im ni vrućinu ne možemo prepisati, nego psima koji se mogu bez problema baziti u obližnju lokvu, rijeku ili more, a u najgorem slučaju pod kamion… Školjke ni to ne mogu!

- 12:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Ivana
Prezime:E,da ne bih...
Datum rođenja:15.11.1988.
Mjesto rođenja:Zagreb
Boja kose::Smeđa
Boja očiju::Smeđa
Očna pomagala:Leće,a kad sam doma naočale
Škola:Medicinska

MAKE LOVE NOT WAR.....
Image Hosted by ImageShack.us