Ti si
Free Site Counter
posjetitelj mog bloga

Ak imaš volju i želju sendaj mi mail:
yvanna2005@net.hr

Ljudi koje čitam...
*Keka
*Manacle
*Justine
*Brineta
*Lostteenager
*Mrakkkkkkkkkkkkk

-Inače obožavam ....
.......Avril.....
Image Hosted by ImageShack.us

......Amy Lee....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Biseri legendarnog 3.b:
Hrvatski:
(Matija neprestano melje)
Prof.:Matija!Tiho!
Matija:Zamislite da sam bolestan i da me nema u školi.

Hrvatski:
Prof.:Mi sada dalje nastavljamo sa gradivom i ja ne vidim razlog zbog kojeg da se vi spremate!
Marijana:Pa ni ja ne vidim zašto da nastavimo!

Vjeronauk:
Profesor ide prema Marti,vraća joj korektor.
Ivana profesoru:Ma mogli ste joj ga samo baciti u glavu!

Psihologija:
Marina briše ploču.
Matija:Marina,ti ćeš biti dobra domaćica!Oženiti ću te!
Marina:Ja ne padam tako nisko!

SRO:
Prof.:Pušenje smanjuje život na pola.
Komšić Jelenčiću:Koliko ti imaš godina?
Jelenčić:17.
Komšić:E pa da ne puši sad bi imao 34!!

Welcome to my life...

četvrtak, 13.10.2005.

OK… Kako vrijeme prolazi tako se i neke stvari mijenjaju. Mijenjaju se.. Očito se moraju mijenjati, pa tako sklonost i privrženost nekim osobama jenjavaju, što ponovno potvrđuje moj moto: «Budi dobar sa svima, a nikom ne vjeruj.». Hvala Bogu, to me i održalo. Naravno, to je jedina maksima života ili aksiom ili dogma koja je jednostavno nepobitna jer u životu ti kad-tad netko zabije sjekiretinu u leđa, pa bolje to predvidjet, nego dočekat iznenada… Ali eto… Naravno, moj život je savršeno skladan, harmoničan štoviše pa mi se to nikad ne događa i takvo što mi se danas nije dogodilo, i to mi se baš nije dogodilo u vlastitoj obitelji. Yeee… Nemam sestru koju ne podnosim, oca kojeg (ne) zanimam i histeričnu majku. Oni svi za mene ne misle da sam ja neurotična i nikada mi ne govore da bih ozbiljno trebala razmisliti o odlasku psihijatru ili direktno u Vrapče. Zašto bi mi život bio u redu kad može biti sranje, ne? Najbolje je od svega što moji posjeti psihijatru uopće ne pokazuju rezultate jer očito mogu nasrati štogod poželim, a da me on ne pročita, tako da baš i nema učinka, kao što se pokazalo… A, uostalom, sami smo sebi najbolji psihijatri i najokrutniji «prijatelji»(?)!! Eh… Ponekad poželim da sam… Ma nije ni bitno…. Ne, nije mrtva, nego nešto sasvim drugo… A što se suicida tiče, ofskroz; razmišljala sam ja puno puta o tome, samo što sam too damn big pičkica da to napravim na bilo koji način, tako da sumnjam da ću umrijeti tako. Jedino bi me mogao spasiti neki vampir koji bi me povampirčio. He he he he he ehe he… Ma strašno… Uopće ne shvaćam u što mi se život pretvara, iako onaj fake smijeh i zaebancije u društvu ne silaze… Jedino me tih par ljudi «digne», a ni njima nemam hrabrosti sve reći, pa eto pišem dnevnik koji može pročitati 6mlrd ljudi, al´ znam da neće nitko. Bolje to nego ko Karli, pa da mi pretumbavaju po sobi i čitaju ono što izlazi iz mene.. Ono malo jebene privatnosti. (BTW, Word mi prepoznaje riječ jebanje!!! )
Ništa više nije onako kako je bilo, sve se čini plitko…

- 19:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Ivana
Prezime:E,da ne bih...
Datum rođenja:15.11.1988.
Mjesto rođenja:Zagreb
Boja kose::Smeđa
Boja očiju::Smeđa
Očna pomagala:Leće,a kad sam doma naočale
Škola:Medicinska

MAKE LOVE NOT WAR.....
Image Hosted by ImageShack.us