Ti si
Free Site Counter
posjetitelj mog bloga

Ak imaš volju i želju sendaj mi mail:
yvanna2005@net.hr

Ljudi koje čitam...
*Keka
*Manacle
*Justine
*Brineta
*Lostteenager
*Mrakkkkkkkkkkkkk

-Inače obožavam ....
.......Avril.....
Image Hosted by ImageShack.us

......Amy Lee....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Biseri legendarnog 3.b:
Hrvatski:
(Matija neprestano melje)
Prof.:Matija!Tiho!
Matija:Zamislite da sam bolestan i da me nema u školi.

Hrvatski:
Prof.:Mi sada dalje nastavljamo sa gradivom i ja ne vidim razlog zbog kojeg da se vi spremate!
Marijana:Pa ni ja ne vidim zašto da nastavimo!

Vjeronauk:
Profesor ide prema Marti,vraća joj korektor.
Ivana profesoru:Ma mogli ste joj ga samo baciti u glavu!

Psihologija:
Marina briše ploču.
Matija:Marina,ti ćeš biti dobra domaćica!Oženiti ću te!
Marina:Ja ne padam tako nisko!

SRO:
Prof.:Pušenje smanjuje život na pola.
Komšić Jelenčiću:Koliko ti imaš godina?
Jelenčić:17.
Komšić:E pa da ne puši sad bi imao 34!!

Welcome to my life...

subota, 24.09.2005.

Vidjela sam Vedrana!!!!

Znam da sam već dosadna s njim,al kaj ću!!!Da,vidjela sam ga u jednom bircu...Kak je bil zgodan...Curke su me čekale u bircu u koji sam trebala doć poslije škole i još su mi javile da je on tamo.Došla sam doma u 8 navečer,pojela sam si,malo nabacila šminke i stigla na dogovoreno mjesto u 8 i 15...Nikad u životu nisam bila brža nego sinoć...I tak ja ulazim u birc,on je sjedio za šankom,pozdravljam sve i on me gleda onim pogledom...Zaledila sam se....Sjela sam kod cura i zapalila cigaretu...Ruke su mi se tak jako tresle,ne znam zakaj...Zato kaj sam vidjela njega ili zato kaj sam bila sva zapuhana od hodanja i pomalo trčanja???I tak sjedimo nas tri i odjednom se Vedran digne i krene prema nama...Koji je to šok bio za mene!!!!JOJ!!!I počne onak nekaj bezveze mlatit,a ja se još tresem...Pita on mene kaj mi se tak ruke jako tresu,a ja mu velim da mi je narastao tlak....(iz zajebancije!!!)...I tak kroz priču ja zaključim da se nije šipao tri mjeseca i da bi trebao otić frizerki...Veli on meni da ću ga ja ošišat..UŽAS,ja nemam pojma o šišanju.....
E,i onda sam se ja morala ić nać s jednim frendom u 9 i tak da sam otišla...
I danas frendica dođe do mene i veli mi da je sigurna da je Vedranu stalo do mene...Da kad sam izašla,on je odmah izašal iza mene i okretao se kao da bi vidio kam sam otišla...I vratio se unutra,naručio duplu votku trojku i to eksirao...

I kaj bi ja sad trebala mislit????

Kissam vas...Image Hosted by ImageShack.us

- 17:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Ivana
Prezime:E,da ne bih...
Datum rođenja:15.11.1988.
Mjesto rođenja:Zagreb
Boja kose::Smeđa
Boja očiju::Smeđa
Očna pomagala:Leće,a kad sam doma naočale
Škola:Medicinska

MAKE LOVE NOT WAR.....
Image Hosted by ImageShack.us