Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/mrssmith2005" />

Ti si
Free Site Counter
posjetitelj mog bloga

Ak imaš volju i želju sendaj mi mail:
yvanna2005@net.hr

Ljudi koje čitam...
*Keka
*Manacle
*Justine
*Brineta
*Lostteenager
*Mrakkkkkkkkkkkkk

-Inače obožavam ....
.......Avril.....
Image Hosted by ImageShack.us

......Amy Lee....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Biseri legendarnog 3.b:
Hrvatski:
(Matija neprestano melje)
Prof.:Matija!Tiho!
Matija:Zamislite da sam bolestan i da me nema u školi.

Hrvatski:
Prof.:Mi sada dalje nastavljamo sa gradivom i ja ne vidim razlog zbog kojeg da se vi spremate!
Marijana:Pa ni ja ne vidim zašto da nastavimo!

Vjeronauk:
Profesor ide prema Marti,vraća joj korektor.
Ivana profesoru:Ma mogli ste joj ga samo baciti u glavu!

Psihologija:
Marina briše ploču.
Matija:Marina,ti ćeš biti dobra domaćica!Oženiti ću te!
Marina:Ja ne padam tako nisko!

SRO:
Prof.:Pušenje smanjuje život na pola.
Komšić Jelenčiću:Koliko ti imaš godina?
Jelenčić:17.
Komšić:E pa da ne puši sad bi imao 34!!

Welcome to my life...

petak, 16.09.2005.

Pijančevanje u školi!!!!!Image Hosted by ImageShack.us

Da kak i sam naslov kaže,bilo je to kaj je bilo!!!
Frendica mi je u školu donesla votku od maline,a ja kak volim votku i to tak jako finu malo sam si popila...Bila sam vesela!!!Nalili smo ju u bočicu od Jane i tak je držali na stolu i s vremena na vrijeme pili!!!To znači da smo pili pod satom hrvatskog....I kak nas (Maju,Čosa i mene) je malo prekrenulo počeli smo se smijat i zajebavat....To je trajalo dva sata hrvatskog jer smo imali blok sat i na kraju drugog raska digne nas troje kako bi odgovarali književnost jer smo bili nemirni...Svakom od nas je postavila 5 pitanja,a mi nismo imali blage veze o ničemu....I tak da su naše prve ocjene bile komadi.....Image Hosted by ImageShack.us

Bravo mi.....

Sve je prošlo u redu,nitko nas nije skužio i tak da je bilo veselo!!!

To je život!!!!!

BTW,jel tko zna kak stavit svoju podlogu na blog?

- 22:29 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Ivana
Prezime:E,da ne bih...
Datum rođenja:15.11.1988.
Mjesto rođenja:Zagreb
Boja kose::Smeđa
Boja očiju::Smeđa
Očna pomagala:Leće,a kad sam doma naočale
Škola:Medicinska

MAKE LOVE NOT WAR.....
Image Hosted by ImageShack.us