Ti si
Free Site Counter
posjetitelj mog bloga

Ak imaš volju i želju sendaj mi mail:
yvanna2005@net.hr

Ljudi koje čitam...
*Keka
*Manacle
*Justine
*Brineta
*Lostteenager
*Mrakkkkkkkkkkkkk

-Inače obožavam ....
.......Avril.....
Image Hosted by ImageShack.us

......Amy Lee....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Biseri legendarnog 3.b:
Hrvatski:
(Matija neprestano melje)
Prof.:Matija!Tiho!
Matija:Zamislite da sam bolestan i da me nema u školi.

Hrvatski:
Prof.:Mi sada dalje nastavljamo sa gradivom i ja ne vidim razlog zbog kojeg da se vi spremate!
Marijana:Pa ni ja ne vidim zašto da nastavimo!

Vjeronauk:
Profesor ide prema Marti,vraća joj korektor.
Ivana profesoru:Ma mogli ste joj ga samo baciti u glavu!

Psihologija:
Marina briše ploču.
Matija:Marina,ti ćeš biti dobra domaćica!Oženiti ću te!
Marina:Ja ne padam tako nisko!

SRO:
Prof.:Pušenje smanjuje život na pola.
Komšić Jelenčiću:Koliko ti imaš godina?
Jelenčić:17.
Komšić:E pa da ne puši sad bi imao 34!!

Welcome to my life...

četvrtak, 15.09.2005.

Ovo je ljubavna pjesma za tebe,
ja je pjevam,a lijecim sebe
moje slomljeno srce kao rana pece
rekao si" oprosti bila si za jednu vecer"...

Suze su se mijesale sa kapima kise
"zao mi je ali ne volim te vise?"
o boze daj da umrem pomislih tada
ja zelim ljubav a ne samocu sada!!!

Drhtavim rukama pripalih zadnju cigaretu
ustadoh se ponosno podoh prema vjetru
u vlasima kose osjetih vjetrovu tuznu baladu
tjesio me samo vjetar u ovome mrtvome gradu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 22:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Ivana
Prezime:E,da ne bih...
Datum rođenja:15.11.1988.
Mjesto rođenja:Zagreb
Boja kose::Smeđa
Boja očiju::Smeđa
Očna pomagala:Leće,a kad sam doma naočale
Škola:Medicinska

MAKE LOVE NOT WAR.....
Image Hosted by ImageShack.us