design by: Tincha

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Volim nogomet. Najdraži mi je klub Barcelona, njezin najdraži igrač (i najljepši) Saviola, pa moj najbolji igrač-Ronnie (Ronaldinho) i 2. po redu najdraži igrač-Deco!! Enjoy!

A ovoliko vas je posjetilo my blog!!
Free Site Counter
Free Site Counter




Create a Lava Lamp





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blog najdraže Nely-my best friend (dizajn je zakon)
@NcHy-Cura piše zakon priče, mala Bibinjka
Blog najluđe cure na svitu.. DŽOINT!!!!
NEMAN POJMA ŠTO JE OVO, SAMO SAN NAPISALA AD POSJETIN TU STR. DA JE NE ZABORAVIN JER MI ŠALJU MAILOVE...
Ljudi ostavljajte linkove na komentarima da vas mogu reklamirati!!

Igraci Barcelone...

1-Victor Valdes Arribas
3-Gabriel Alejandro Milito
4-Rafael Marquez Alvarez
5-Carles Puyol Saforcada
6-Xavier Hernandez Creus-Xavi
7-Eidur Smari Gudjohnsen
8-Andres Iniesta Lujan
9-Samuel Eto'o Fils
10-Ronaldo de Assis Moreira-Ronaldinho
11-Gianluca Zambrotta
14-Thiery Henry
15-Jose Gomes Edmilson Moraes
16-Silvio Mendes Campos, Sylvinho
17-Giovani Dos Santos Ramirez
18-Santiago Ezquerro Marin
19-Lionel Andres Messi
20-Anderson Luis de Souza-Deco
21-Lilian Thuram
22-Eric Abidal
23-Oleguer Presas Renom
24-Toure Yaya
25-Albert Jorquera Fortia
27-Bojan Krkić Perez

MORAM SVIMA REĆI JEDNU TUŽNU I LOŠU VIJEST. JAVIER PEDRO SAVIOLA JE PREŠAO U REAL MADRID... ZNAM, ZNAM JAKO JE GLUP, ALI... NIJE ME BRIGA I DALJE MI JE NAJDRAŽI... A REAL JE KOMA.

Evo nekih top lista...(PO MOM IZBORU)

STRANA LJESTVICA
1.

2.

3.

4.

5.




DOMACA TOP LISTA (nema pjesama pa cu samo napisati)
1.Toše Proeski-Jedina
2.Tony Cetinski-Nek te zagrli netko sretniji
3.Oliver i Vanna-Baš kao ti i ja
4.Toše Proeski-Ubijaš me usnama
5.Toše Proeski-Ledena
Ovo je ujedno i oda poginulon Toši o kojem imate sve na mojen dr. blogu. Adresa van je u postu!

četvrtak, 18.10.2007. u 19:40

O, pa, hy!!

Nije me bilo jaaako dugo.. Nema ništa posebno što bi javno podilila s vamin osim utakmice koja je bila prije misec dan i više. Real Madrid i Valladolid koja je završila 2:1, odnosno, Real je dobija, pitate se zašto pišen o Realu??
E, pa za one koji nisu znali moja ljubav Saviola igra u Realu (br. 18) i on je dao odlučujući gol čim je uša u igru (zapravo nakon 2 minute, ali isto...) Bili su izgubljeni slučaj dok se on ni pojavija i onda paf! A nemoran ni spominjati kako je lip... Obožavan ga...
Uglavnon, Barca je 2. na ljestvici u Španjolskoj sa 17 bodova, dok 1. misto i dalje zauzima Real sa 19 bodova. Samo 2 razlike... A mislin, je to puno zasad, ali za Barcu i nepobjedivog dvojca - Henry i Leo Messi, ništa nije puno... Ionako se Barca penje polako na ljestvici.. Malo pomalo pa na tronu.. (hehe).
ZA ONE KOJI NISU ZNALI, MOJ NOVI BLOG JE ALMOUST EVERYTHING ABOUT ME!!! Commentirajte i do čitanja nadan se uskoro...

P.S.-Sad su na obadva bloga novi postovi, a na onon drugon je o poginulon Toši Proeskon... Pa pročitajte, ono je moja ispovjed za olakšanu dušu...

- Zabij koji gol (16) - Sviđa ti se? Imaš printer? PRINTAJ!! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.