Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

OSOBNA ISKAZNICA

imam 18 godina
učenica 4. razreda gimnazije
pišem pjesme
zaljubljenik u more i glazbu
obožavateljica Bijelog dugmeta
po horoskopu rak

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



myspace layout

myspace layout




Cursors


layout for myspace

layout for myspace



Hrabra kao prije

Riječ po riječ, stigli smo do šutnje
U tušini leć' postalo je najlakše od sveg
Noć po noć, zaklinje se jutro da će sutra doć'
Čisto, umiveno, nedužno

Nisam više hrabra kao prije
Ljubim te u obraze
Dok me tvoje usne zaobilaze
Nisam više pametna k'o prije
Oči tvoje duboke
Sada šute i ne smiju se
Tako ljubav prestaje

Kap po kap, gledam kako curi iz tvog pogleda
Sreća nekoć ne pobjediva
Dah po dah, udišemo miris zadnjeg poljupca
I prestajemo biti ti i ja

Nisam više hrabra kao prije
Ljubim te u obraze
Dok me tvoje usne zaobilaze
Nisam više pametna k'o prije
Oči tvoje duboke
Sada šute i ne smiju se
Tako ljubav prestaje
Tako ljubav prestaje...

Nisam više hrabra kao prije
Ljubim te u obraze
Dok me tvoje usne zaobilaze
Nisam više pametna k'o prije
Oči tvoje duboke
Sada šute i ne smiju se
Tako ljubav prestaje

Dah po dah, udišemo miris zadnjeg poljupca
I prestajemo biti ti i ja

VANNA

MySpace Layouts

S. Valentine images



layout for myspace

S. Valentine images

miris zabave

ponedjeljak, 08.05.2006.

PČELICA JE OPET ZALJUBLJENA!!!



Da, da dragi moji, Pčelica Maja (odnosno JA) je ponovno pošašavila. ''Dugo'' nije, pa je već bilo i vrijeme. Zločesti Amor je opet usmjerio svoju čarobnu strelicu ravnuo u moje srce. Trenutak i mjesto radnje baš i nije bilo najbolje, ali što češ, sve je to za pčele koje vole slatki med. Mislim da je suvišno govoriti o plesu leptiriča koje osijćam kad god se sjetim glavnog krivca cijele ove zbrke. No, moram se pohvaliti, roze naočale držim daleko od sebe, nadam se da će i tako ostati. Gotovo mi svi govore da previše razmišljam i da premalo vjerujem ljudima. Možda su i u pravu, ali ja jednostavno ne želim pogriješiti i poslije se kajati. Svi GA žale i viću na mene zbog nekih postupaka, koje ne smatraju logičnim. Možda i moji postupci nisu logični, ali ne mogu si pomoći, jednostano sam takva. Imam puno dokaza, ali mi nisu dovoljni, ON ima puno vrlina, ali ja nastavljam tražiti samo mane. ON traži trenutak da budemo zajedno, ne skriva interes i ne štedi riječi, a ja glumim ravnodušnost i lažem pred svima da je to samo prijateljstvo. Da, moš si mislit prijateljstvo, jednostavno me osvaja njegov blesavi šarm i glupa spika. Ne znam što će se dogoditi kad se ponovno sretnemo, možda ću postupiti drugačije, možda neću, do tog trenutka nastojat ću što manje misliti!!!!!!!



- 13:36 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svašta

MySpace Layouts

S. Valentine images

Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace

MySpace Layouts
MySpace Layouts

MySpace Layouts



DRUGO IME LJUBAVI

Budim se u zagrljaju drugoga
jer mi nisi znao reči moja voljena.
Znam da sam pogriješila jer sam otišla
i naivno drugog tražila.

Lažem da volim, lažem da sam sretna
Ne mogu izbrisati sijećanja i biti druga žena.
Tvoj lik je još uvijek u mojim mislima
Tvoji poljupci na mojim usnama


R Daj mi drugo ime ljubavi da bi sretni bili svi
Da te ne zovem noćima da me utješiš poljupcima
Daj mi drugo ime ljubavi da bi mogo nestati
Da te ne tražim mislima, da nestaneš u mojim snovima.


Ne mogu vrati jutro kad sam otišla
Od tada život je postao gorkog okusa
Stranac pokraj mog jastuka
Lažni poljupci pomješani suzama


Lažem da volim, lažem da sam sretna
Ne mogu izbrisati siječanja i biti druga žena.
Tvoj lik je još uvijek u mojim mislima
Tvoji poljupci na mojim usnama

M.B.
MySpace Layouts

S. Valentine images



VOLIM TE I MRZIM, ŠTO MI SVE TO TREBA,
NO, TO NIJE BILA LJUBAV, ŠTO JE NAJGORE OD SVEGA!
PREPONOSNA SAM DA BI VOLJELA SJAJ U TVOJIM OČIMA