utorak, 16.10.2007.

jebo te život

danas opet moram učit... a jučer je bio najgori dan mogživota(bar tak mislim)
Zamislite si situaciju:pričam sa frendom na mob a mama mi sere neš oi školi, sestra se dere da se mama prestane derat, a debelo prase se sastrane kesi. Onda se ja derem na debelog konja. Pa se debeli konj dere na mene (neš u stilu ja sam ti otac kak se to ponašaš jebo ti bog mater). Onda ja kažem da sam isus i da je upitno dal mi je stari. onda se svi okrenu protiv mene jebo ih pas krvavi,prokleti. dabog da starom pao avion dok leti u sirijum, staru zgazi auto a sestru da uzme socijalna služba, a da ja živim sa tetom i tetkom i sviram tetgovu gipsonku po cijeli dan...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.