< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opisuje život medvjeda u Zagrebu

Linkovi

Prognoze Nizozemske lige - neki Mrki to vodi

Hettrik - najbolja online igrica - nogometni menađer... igrica je tako dobra da je prevedena na hrvatski i tko dodje tamo vidjeti ce da je zapravo ta igrica ovisnost!
Ja se namjeravam kandidirati za izbornika Hrvatske repke pa bi bio red da glasate za mene na slijedećim izborima (mislim da će biti u devetom mjesecu - poslije svjetskog prvenstva)


Croata Ovi prodaju kravate (neckties ili necktie nisam siguran) a i mene poznaju

03.11.2005., četvrtak

BALADA O VINKOVCIMA

Desilo se to godine ove,
kada lišće je počelo padati
i ja odlučio u Vinkovce otići.
Vinkovačke jeseni su bile, znajte,
a ja pomalo pijan, za šankom slažem runde.
I tada sam vidio curu
lijepu dragu, pravu snašku.
Pod rukom je nekog vodila tipa
procijenih odmah da deset godina ima.
Sjeli oni za jedan stol,
Naručili piće, a ja akciju spremih.
Konobaru upute, lovu i ohrabrenje sam dao,
lijepoj dami odmah prišao
dok konobar je tipa odvodio.
I što ovako lijepa dama noćas radi sama
“nisam sama, dečko mi je tu”
Vidim da si sam, nemoj srat
dopusti da te barem častim,
pa da mogu mirno spavat.
I tako ja, mic po mic,
zbario žensku pa na stražnji sic
i sve je bilo okej i kul
da nisam pretjerao
i ženiti je odmah htio.
Bez obzira pobjegla je
u smjeru grada
dok sam ja u Vinkovcima tužnim
pio jednu za drugom.
I dok prema Požegi noću sam išo,
razmišljao sam o svemu,
i kako mi tip proklinje sve živo,
jer što sam to ja konobaru napričao,
vjerojatno ga je konobar namlatio
ko kupus što mlati vola.