< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opisuje život medvjeda u Zagrebu

Linkovi

Prognoze Nizozemske lige - neki Mrki to vodi

Hettrik - najbolja online igrica - nogometni menađer... igrica je tako dobra da je prevedena na hrvatski i tko dodje tamo vidjeti ce da je zapravo ta igrica ovisnost!
Ja se namjeravam kandidirati za izbornika Hrvatske repke pa bi bio red da glasate za mene na slijedećim izborima (mislim da će biti u devetom mjesecu - poslije svjetskog prvenstva)


Croata Ovi prodaju kravate (neckties ili necktie nisam siguran) a i mene poznaju

06.11.2005., nedjelja

BALADA O PIJANOJ ŽENI (I MUŽU)

Mala moja pijana pijanduro
još se sjećam di sam turo
Zašto si sada pijana na stolu
da nisi mješala Fantu i Kolu
ili si se opet upucavala
nekog tipa s ženom povalila?
Nemoj reći da ne voliš grupno
kad sam ja s tobom skupno
i ti si jedina žena koju volim
kad pijanu te vidim sav se rastopim.
Koga tvoje srce sada voli
zbog koga te mala glava boli
i poznaje te svaki točioničar,
ti si okorjeli alkoholičar
Nadam se da ne piješ zbog mene
jer bi onda činili dvije bene
jer znaš da je ja zbog tebe pijem
i svaku večer sdrugom brijem
i svaku večer ne znam čemu to
ali uvijek idem u pivnicudrito
U životu svome volim samo tebe
malo pelinkovca i dobre bebe
vina, rakije, votke i štoka
likera i ruma mjerim od oka
i da je more ko pivo pitko
vjerujem da bi bilo vječno plitko
ajde draga ustani se sada
jer ideš sada ili nikada
sjedićeš u crkvi meni pored
a poslije idemo u matični ured.