< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opisuje život medvjeda u Zagrebu

Linkovi

Prognoze Nizozemske lige - neki Mrki to vodi

Hettrik - najbolja online igrica - nogometni menađer... igrica je tako dobra da je prevedena na hrvatski i tko dodje tamo vidjeti ce da je zapravo ta igrica ovisnost!
Ja se namjeravam kandidirati za izbornika Hrvatske repke pa bi bio red da glasate za mene na slijedećim izborima (mislim da će biti u devetom mjesecu - poslije svjetskog prvenstva)


Croata Ovi prodaju kravate (neckties ili necktie nisam siguran) a i mene poznaju

02.08.2004., ponedjeljak

Ne! po guzi

Ne znam kako sam došao do ovog linka.
Vjerovatno google.
Ustvari sigurno google.
Tražio sam nekoga tko štampa majice...

I nađoh na debilnu vijest:
prodaju se majice "Ne! Po guzi"
S tim majicama se definitivno informira nasilnike da ne udaraju djecu nogom u dupe nego da odmah spiče direkt, ili eventualno aperkat. Ili bocom pive po glavi. Sva sreća pa su počeli prodavati pivu u plastičnoj ambalaži.



Pogledaj debilnu vijest