< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opisuje život medvjeda u Zagrebu

Linkovi

Prognoze Nizozemske lige - neki Mrki to vodi

Hettrik - najbolja online igrica - nogometni menađer... igrica je tako dobra da je prevedena na hrvatski i tko dodje tamo vidjeti ce da je zapravo ta igrica ovisnost!
Ja se namjeravam kandidirati za izbornika Hrvatske repke pa bi bio red da glasate za mene na slijedećim izborima (mislim da će biti u devetom mjesecu - poslije svjetskog prvenstva)


Croata Ovi prodaju kravate (neckties ili necktie nisam siguran) a i mene poznaju

06.08.2004., petak

BALADA O DIGITRONU

Prvi puta u povijesti svojoj
ja sa čudnom napravom jednom
sam se u školi sreo.
Prijatelji kažu da digitron se zove,
profesori kažu računalo,
jer se na njega nešto računa.
Ja im vjerovati mogao nisam,
jer još uvijek na prste
ja računao sam brže
no natjerali su oni mene
pod prisilom teškom
da digitron u ruke
uzmem svoje ja
ali ja od silnih gadosti
tipki i kojekakvih sranja
povraćati odmah sam morao.
I kažu mi onda
tehnologija je to,
ali ja i dalje na
prste računati sam morao.
I teče život moj,
teče bez digitrona,
a ja i dalje
ovce svoje na
prste lijeve ruke brojim.