srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opisuje život medvjeda u Zagrebu

Linkovi

Prognoze Nizozemske lige - neki Mrki to vodi

Hettrik - najbolja online igrica - nogometni menađer... igrica je tako dobra da je prevedena na hrvatski i tko dodje tamo vidjeti ce da je zapravo ta igrica ovisnost!
Ja se namjeravam kandidirati za izbornika Hrvatske repke pa bi bio red da glasate za mene na slijedećim izborima (mislim da će biti u devetom mjesecu - poslije svjetskog prvenstva)


Croata Ovi prodaju kravate (neckties ili necktie nisam siguran) a i mene poznaju

29.07.2004., četvrtak

Balada o Dijani - dobroj ženi

Danas sam, kurvo jedna, bio ljut na tebe
Kako si samo mogla biti tako dobra
Pa rekli smo jednom, kada smo se uzeli
da nikada nikome nećemo reći ništa dobro, a ti tako.
Pa zar ti je tako teško bilo to uraditi.
a?
Nikada te nisam toliko manje želio nego jutros..
Ja ljepo sjedim, a ti se, na jedno pitanje ustaneš!
Pa jesi ti normalna, ustajat se babi od 120 godina?
Ona će sutra u grob, a ti šta ti imaš od toga?
Tebe će noge boliti pa se nećemo moći jebati u k…..
sve dok me ne zaboli kurac u g….
Ja se lijepo vozam u tramvaju,
a ti se ustaješ kada ti jadnim, suhim glasom kaže:
Kurvo jedna pa zar ti nemaš obzira prema starijima
A ti se ustaneš. Pa sam je morao (mislim na babu)
Opaliti po toj bezobraznoj njušci
A to što joj se glava rasprskala po staklu
I što je bilo puno krvi mene se nije ticalo
I kada su me murijaci hapsili
ja sam mislio samo na tebe, kurvo j….
Kako to da me uhapse kada ja nisam kriv?
Pa ti si se ustala.