Hvala ti Moja Ti - mriza zivota - Blog.hr

subota, 17.10.2015.

Hvala ti Moja Ti

Te zime, najjače zime ikada na ovim prostorima,kada je sve vozno,leteće i tračnoploveće kopneno,a i morsko stalo,za stolom sjedimo ti i ja prekrcanog knjigama.
Prevodiš svog omiljenog Schillera.
-Slušaj, da li ti bolje zvuči na talijanskom,grčkom ,ili engleskom?
-Ni na jednom.Na francuskom mi reci.
-Ooo j...bem ti taj Shamps Elysees,evo ti ga pa ga degustiraj!
Preda mnom iskrsnu puna zdjela sladoleda.
-Odakle ti ovo sad?
-Pa napravila sam ga sinoć još i što tražiš pod stolom,molim te?
-Pa gledam od kud si ga izvukla.Jel frižider imaš ispod?
-Daaaj, prestani,možeš li ti uopće mirovati barem pet minuta?Ne radimo više,gotovo za danas.
Smazala sam ga ,naravno ,u letu.Izašle smo van.
-Idemo do Slavena.-kažeš.
-Kojeg Slavena?-pitam.
-Slaveta Štikle.-odgovaraš.
Na dnu ulice butik.Ulazimo.
-Bog Slave.Jeli hladno?-pitaš.
-Uuuu! Kud vas dvije po ovome?
-Malo , za razbistriti se.
-Ahaaa..
-A jel ima što novog kod tebe?
-Ma jok!
Dok ti s njim divaniš,Jrazgledam, njuškam,njuškam i ugledam.Treća polica odozdola.One; čizmice,crvene,rubinske,krvne, rajske-Jack pot.
-Evooo ihhh,alooo,vaamoosss!-vičem.
-Slave, jel imate dva para ovih čizmica?-ti ćeš.
-Pa šta će ti dva para istih draga pobogu?-pita te zbunjen.
-Jedan za mene, jedan za nju.
Probale smo.Kupujemo.Presretna sam.Izašle smo van dućana,ja puvanderski samo tako,Ti špricerski samo onako.E,ali ja sam ih htjela odmah obući za razliku od nTebe i jesam.Kaakooo je snijeg prštio te zime pod mojim čizmicama crveno koraljnim.Niz ulicu do doma otplesale su čardaš više puta,oo da.
Te iste večeri još jedno sanjkanje,na sreću unutar zidova Tvoga doma.
-Što radiš to?-pitam.
-Pravim koktel.
-Od čega?
-Neću ti reći.Probat ćeš.
Žuto nešto bilo, gustooo,okusa kokosova mlijeka.Guckala, guckala i nagguguuccckalaa sam se.Joooj, kako je glava tamburaalaa.Dugo,dugo nisam ti oprostila što mi nisi rekla.Nikad prije, a ni poslije niti blizu, ma bilo čemu što ima alkohola u sebi.
Zato sutradan,poslije odrađenog prevođenja i ostalog uređenja,večer je donijela božanstvo.Podrum restorana.Violine dvije i ne znam sad što je bilo treće,nebitno,al za mene,svirali su za mene,pored mene,ispred mene....
Sretan ti rođendan!-rekla si i ja sam se rasplakala,..
nikad ko tada od sreće.



Ne mogu ti reći-Zbogom-
što znam da voljela bi ti.
Meni to ne ide,znaš da ne ide.
Ne mogu ti reći ;Adio-,jer ti bi rekla;
-Ma, ne paše mi.
Reći ču ti ;-Doviđenja i na mene sjeti se,
srest ćemo se opet u ovom ,
ili u jednom od narednih života,
a ako ipak po tvome bude,
saznat ću s tobom kako izgleda
Tvog Rajskog vrta ljepota.

Hvala ti, moja TI


/ in memoriam Divna K. 16.10.2012 /








Ne mogu ti reći-Zbogom-
što znam da voljela bi ti.
Meni to ne ide,znaš da ne ide.
Ne mogu ti reći ;Adio-,jer ti bi rekla;
-Ma, ne paše mi.
Reći ču ti ;-Doviđenja i na mene sjeti se,
srest ćemo se opet u ovom ,
ili u jednom od narednih života,
a ako ipak po tvome bude,
saznat ću s tobom kako izgleda
Tvog Rajskog vrta ljepota.

Hvala ti, moja TI


/ in memoriam Divna K. 16.10.2012 /



04:05 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>