Da - mriza zivota - Blog.hr

subota, 10.10.2015.

Da

Val duginih boja / za Galijanus /

Uzavrela bura dušom
nježnom hara
valovi zaklonili su i obrise sunca
kapljica se svaka o stijenu razara
sklanjajući vidik do svjetlosnog vhunca.
Što činiti sada kad bura je i lom
pomahnitali virovi vuku prema dnu,
utočište pronaći gdje mišljaj da je dom
u kamenu zdanju na čvrstome tlu,
ili zaroniti snažno u duboko more
potražiti smiraj međ zvijezdanim cvijećem
um ne razaznaje što dolje je,što gore
kad svakojake primisli na putu ovom srećem?
Utihnuti ću misao...barem na čas...,
al valovi ne daju ,udaraju sve dublje
potiskujući umilni unutarnji glas
na scenu stupaju gromovite trublje.
Odluka je pala sad roniti neću!
U ovom se trenutku biserje ne traži!
Uzjagat ću val i pronaći si sreću
odlučnost je sada to što dušu mi draži.
I vjetar se nasmiješio,
otkinuo je val
što stvoren je da moja duša ga osvoji,
za leđima je ostao zapijenjen žal
u modrićastoj ,tmurnoj uzavreloj boji.
Kao hrabri surfer sad dižem se do neba
moj val je svukao zastrašujuću masku
pretvara se u jednoroga nježnog kao beba
od svoga tijela stvorio je dasku.
Sretnik sam,jer ova ponuda je čast
koju sa radošću sada prima duša moja
tuzi ću oduzeti svu željenu vlast
surfer sam na valu svih duginih boja.

/ SAFIRIS- 29.03.2009./


Uvijek joj se vraćam Safirko juniko Moja TI
i opet kažem : Hvala ti



03:16 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>