Buntovnik s razlogom

subota, 12.08.2006.

BOOOOK!!

Jučer smo svršili s drvima imam odmor tjedan dana ali još navek rušimo garažu. Evo htel bi se ispričati Petri ke sam joj izbrisal blog oprosti nisam namjerno ali tvoj brat mi je dal šifru i rekel mi je da to napravim. A sad na stvar od sad pa svaki dan vam pišem post. E još neke htio bih se zahvaliti stalnim posjetiteljima :Blesača, Petra, Marko, Banditos ice...i ostalima.

Ne zaboravite pišite komentare

- 13:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA!!!!

NEKI MOJI PJESMULJCI

  • cerekBOGcerek

    Bog je stvorio pticu
    poklonio joj let.

    Bog je stvorio zemlju
    i na njoj cvijet!


    hrvatskaTRAVNJAKhrvatska

    Kišom travu smočio,
    na livadu skočio.
    Zanjihao svuda grane,
    RASPLAHANE!!

    thumbupbangpuknucunjamiheadbang

    LJUDI DAJTE OSTAVLJAJTE KOMENTAREsmijehsmijehsmijehsmijeh

HOBI!!

  • CHAO LJUDI JA SAM ČOVJEK OD RIJEČI BAVIM SE :burninmadŠkolom,Karateom,Rolanjem,Kros utrkama,...

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


    njamihrvatskaheadbangburninmadcoolkissmadludhrvatskazujoblabla


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

LJUDI PIŠITE KOMENTARE

  • brzzo!!!! neka budupohvale ali i pokude jer želi znati gdje griješim!!!!bangroflrolleyesthumbupsmokinludhrvatska

    Dead Fucker



    Tutor.Blog

    HTML i CSS tutoriali

    HTML i CSS tutoriali