Buntovnik s razlogom

subota, 29.04.2006.

JEDNA SLIKA I NEŠTA SITNOGA

MOJA MAČKA! ZNATE NIJE ONA BAŠ TAKO DOBRA KAO ŠTO IZGLEDA NA SLIUCI!!!! burninmadheadbangnjamiludroflblablanut AJDE PIŠITE KOMENTARE"!!!!!!!!!!!!! BRRRRŽŽŽŽEEEEEEEE!!!!!! HHHHHV V V VAAAALLLAAAA thumbupmadheadbangroflmadnutnjami

- 17:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 26.04.2006.

Moj osobni prijevoz

moj prijevoz po zdelji(mali potok u virju)burninmadwavemadludbangcoolmadburninmad

PITANJE???

-želite li da ovaj blog nastavim pisati Hrvatskim ili Engleskim jezikom?????njamithumbupgreedykissludhrvatskazujo

- 16:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.04.2006.

jedna od slika!

EVO jedne LUDE mačkethumbupheadbangmahburninmadnjami

- 13:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 22.04.2006.

PITALICE-SLOBODNO ODAJTE TAJNE

-Tko od vas voli badminton?thumbup
-Ja jako najbolji sam u cijelom kvartu!

-Dali se tko voli rolati sa frandima/cama?smokin
-Ja da jako je zabavno ali se i uvjek častimo pićem i jelom!party

-Ima li tko curu?cerek
-Ja da, ime joj je _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ oprostite tajna!!

znate tek sam krenuo ali ide mi dobro zar ne?thumbupwaveblablanaughtythumbup

LJudi kako stavljate te velike animacije i snimke???njamipartycoolsmijehludheadbang

- 18:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 21.04.2006.

malo moje poezije!

PAHULJICA:

Pahuljica meka
Pahuljica mala
Srce bi svoje
Svakome dala
Za poljubac topli
Za svačiju sreču
Sve bi svoje dala
I zato vam pahuljice
Veliko "hvalla"
NAVALITE I PIŠITE SVOJU POEZIJU

- 13:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.04.2006.

cao ljudi kako je ja gledam i jedemnjami
znate slomio sam glavu na cigliheadbangznate li moj brat je razmažen i stalno radi kvar pa sam ja stalno kriv najrađe bih se bangali sve je thumbup jer i ja svog brata najviše zafrkavamnut
tko od vas voli politiku?ja mad dok čujem o njoj japuknucu
wave
evo moje super vozilo!!burninmadheadbangnjamimadhrvatska

- 19:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA!!!!

NEKI MOJI PJESMULJCI

  • cerekBOGcerek

    Bog je stvorio pticu
    poklonio joj let.

    Bog je stvorio zemlju
    i na njoj cvijet!


    hrvatskaTRAVNJAKhrvatska

    Kišom travu smočio,
    na livadu skočio.
    Zanjihao svuda grane,
    RASPLAHANE!!

    thumbupbangpuknucunjamiheadbang

    LJUDI DAJTE OSTAVLJAJTE KOMENTAREsmijehsmijehsmijehsmijeh

HOBI!!

  • CHAO LJUDI JA SAM ČOVJEK OD RIJEČI BAVIM SE :burninmadŠkolom,Karateom,Rolanjem,Kros utrkama,...

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


    njamihrvatskaheadbangburninmadcoolkissmadludhrvatskazujoblabla


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

LJUDI PIŠITE KOMENTARE

  • brzzo!!!! neka budupohvale ali i pokude jer želi znati gdje griješim!!!!bangroflrolleyesthumbupsmokinludhrvatska

    Dead Fucker



    Tutor.Blog

    HTML i CSS tutoriali

    HTML i CSS tutoriali