Moji dani....

Nedjelja 19.08.2008.

Kako današnji dan opisat.
Buđenje izlomljen od sinoć. Ručak. Ležanje. Utakmica Osijek - Dinamo 1:3 uz dobru igru Osijeka i kranjnji rezultat koji je užasan. Chat sa msnovcima. Zapisivanje dnevnika. Gledanje TVa i to je to.
Ne uzbudljivo ali krajnje potrebno za malo odmorit nakon svih ovih jurenja u proteklih nekoliko dana.
Odlična mi stvar da su mmsi unutar tele 2 mreže free do kraja mjeseca. Tako da mi je ekipa slala masu slika iz Osijeka prije i za vrijeme utkmice.
Laku noć! Sutra počinje novi malo više radni tjedan.
- 00:58 - Vaši komentari (0) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA SAM:

- 22. godine, rođen u Osijeku

- Na faksu sam u Rijeci, a živim Veloj Trabi pored Pazina

- Studiram ekonomiju (iako ju ne studiram intenzino već stavri koje me zanimaju)

- Imam diplome za računalnog programera i web designera (iako još ne radim u struci) Napravio sam tek stranicu www.paroagent.hr za jednu kolegicu..

- Mislim da nije mjerilo čovjeka dali je završio fakultet ili nije, bitna je njegova sposobnost snalaženja u pojedinim situacijama

- A mislim da snalažljiv jesam :)

- Rekreacija mi je košarka

- Najveći hobi mi je poker (texas hold'em, no limit i imam par ljepih rezultata)

- Ako želite probat igrat poker, ovdje ćete naučit osnove: