Moji dani....

Utorak 14.08.2007.

Nakon jučerašnjeg radnog dana. Usljedio je novi! Danas smo trebali napokon završit sa ovim staovima. A ujutro prije rada obišli smo Salvatorea i dali mu ponudu. Čovijek je bio zadovoljan.
Poslje toga marenda pa na posao.
Kad smo bili gotovi sa prvom rukom, otišli smo u Konzum po namirnice za sutrašnju feštu. Inače moj otac ima običj za Veliku Gospu ispeć prase i počastit svoje prijatelje. Pa tako i ove godine.
Nakupovali smo sve što nam je za sutra potrebno od pića do mesa za roštilj i dodataka.
Vratili smo se na posao i sve završili. Gazda je bio skorz zadovoljan. Po završetku smo još sve poslikali. Oko 18 smo bili doma.
Doma nas je čekao drugi dio posla. Više mene nego starog. Razmjestio sam cijelu svoju sobu. Konačno je onako razmještena kako sam ja to već odavno htio. Izabcili smo mali ormar iz kuta i stari radni stol i veliki stol iz sredine. Napokon se diše i ima mjesta.
Sklopili smo moj novi krevet i sad trosjed i krevet izgledaju kao kutna garnitura a centar sobe je prazan. Odlično mi je sad.
Sve to trajalo je do skoro 1 u noć. Ali bitno je da se sve riješilo.
Kasnje sam još malo visio na netu i bacio se na spavanje. Sutra napokon nema prisilnog buđenja, nakon dva strogo radna dana sutra je praznik i fešta.
- 13:01 - Vaši komentari (0) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA SAM:

- 22. godine, rođen u Osijeku

- Na faksu sam u Rijeci, a živim Veloj Trabi pored Pazina

- Studiram ekonomiju (iako ju ne studiram intenzino već stavri koje me zanimaju)

- Imam diplome za računalnog programera i web designera (iako još ne radim u struci) Napravio sam tek stranicu www.paroagent.hr za jednu kolegicu..

- Mislim da nije mjerilo čovjeka dali je završio fakultet ili nije, bitna je njegova sposobnost snalaženja u pojedinim situacijama

- A mislim da snalažljiv jesam :)

- Rekreacija mi je košarka

- Najveći hobi mi je poker (texas hold'em, no limit i imam par ljepih rezultata)

- Ako želite probat igrat poker, ovdje ćete naučit osnove: