Moji dani....

Nedjelja 12.08.2007.

Ne da sam spavao dugo nego sam spavao dugo. I dan mi prolazi jako brzo. Ono što je važno za danas je da me je počeo živcirat dio ekipe koji ne razumije da se meni NE zabija u špici sezone po stanovima. Dio ekipe koji bi da ja budem legere kao oni. A ja to neću jer takav nisam. Ali nije i samo to bit, tu je i jedan veliki faktor to što je i veći dio ekipe stariji od mene i uopće nije u mome filmu, i ja to razumijem. Ali me kadkad baci iz takta što mi se učini da nikome ni na kraj pameti ne padne stavri pogledat iz moje perspektive i mojih gledišta i godina.
Prije večeri sam starom napisao par dokumenata i ponudu za Salvatorea.
Navečer sam pokupio Ticijanu i Damjana kod Nanija i krenuli smo za Poreč. Dogovorio sam se sa curom koju sam upoznao u petak da izađe na piće samnom. Prvo sam bio sa svojima dok se ona nije pojavila. A kad je došla mi smo se separirali za šankom. Imali smo tako mali spike o svemu i svačemu ali mi se čini da nam je išlo sjajno. I svidjela mi se. No otišao sam doma jer sutra se radi a njena ekipa je stigla i nisam ju htio ostavit samu dok oni nisu došli. A dogovorili smo i za sutra nešt;

- 02:15 - Vaši komentari (1) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA SAM:

- 22. godine, rođen u Osijeku

- Na faksu sam u Rijeci, a živim Veloj Trabi pored Pazina

- Studiram ekonomiju (iako ju ne studiram intenzino već stavri koje me zanimaju)

- Imam diplome za računalnog programera i web designera (iako još ne radim u struci) Napravio sam tek stranicu www.paroagent.hr za jednu kolegicu..

- Mislim da nije mjerilo čovjeka dali je završio fakultet ili nije, bitna je njegova sposobnost snalaženja u pojedinim situacijama

- A mislim da snalažljiv jesam :)

- Rekreacija mi je košarka

- Najveći hobi mi je poker (texas hold'em, no limit i imam par ljepih rezultata)

- Ako želite probat igrat poker, ovdje ćete naučit osnove: