Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

četvrtak, 05.11.2009.

Priča tužnog lista

Ja sam žuti list. Na ovoj grani sam ostao zadnji. Bio sam tužan zato što sam bio sam.Bila je jesen i počeo je puhati vjetar. Ja sam pao sa hrasta. Rekao sam hrastu: "Zbogom moje drvo!"

Mario Horvat

¸

Ja sam žuti list. Jednog hladnog dana puhao je vjetar.
Vjetar je otpuhao moje prijatelje.
Ostao sam jako bio tužan jer če se i meni to dogoditi pa neću vidjeti stablo / šumu i prirodu. Jako sam se bojao. Oblak mi je rekao da mi neće biti ništa.Pošlo je vrijeme da i ja padnem. Rekao sam drvetu:“Zbogom prijatelju. Pao sam i zaplakao.
Magda Galić


Ja sam žuti list . Ne volim se ljuljuškati na grani.
Jako volim razgovarati sa drvćem .Ja se volim držati
za drveće.Ja sam na hrastu .Joj kako me boli cijelo tIjelo.Jao, jao padam. Nee! Pao sam! Mislim da sam slomio ruku.
Zbogom hraste!

Dorotea Dvoraček




05.11.2009. u 09:22 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.