nedjelja, 24.10.2010.

Dancing on the path and singing now you got away

Početak ili kraj?
Ovo je prvi post ostatka mog bloga.
Nakon godina izbivanja, vraćam se, sebi za dušu. Iako sam vec 100 puta pokušala napisati povratnički post, mislim da je sad došlo vrijeme da ga zaista napišem. Puno toga se u međuvremenu dogodilo u mom životu. Pa krenimo:
O, ne, nisam se promijenila u karakteru, ni najmanje.
Postala sam svjesnija svojih mogućnosti. I dok me je većina smatrala samo prosječnim djetetom, ja sam znala da nisam, i veliko hvala ljudima koji su mi pomogli da to shvatim, no ipak najviše zahvaljujem sebi.
A sad malo o školi.
Ništa novo, i dalje carujem dead .
Izdvojila bih da sam bila na državnom natjecanju iz rvackog, na kojemu sam, da se nepristojnije izrazim, popušila.
Nedostajat će mi ova osnovna, gdje je sve tako lako, gdje sam potpuno opuštena. Samo dođem, sjedim i ništa ne radim cijelu godinu. Ah. Zato sada treba uživati još ovu jednu godinu.
I tako.
Opaka Katy se vraća!



10:18 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>