mraka

četvrtak, 06.04.2006.

thumbupČetvrtak thumbup

Četvrtak mi je lagan dan odem u jutro u školu tam sam pet sati i odem doma
bez treninga i bilokakvih drugih obveza. Danas sam se probudil odišal u školu
na prirodu pa smo tam gledali element film o bari i močvari. Cijeli hrvatski
nam je profesorica obnjašavala kako napraviti šalabahter jer smo poslje hrvatskog
imali headbangpovijest na kojoj smo pisali bangtest i dobil 4. Poslje povijesti sam imo engleski i
tam smo radili lekciju ponovo o londonu. Poslije smo imali dosadnu matkuheadbang na kojoj sam
također pisal testbang. Poslje toga sam imal informatiku i bilo je zabavno. Poslje škole
sam išal zubaru da mi popravi zub. I sad gledam bračne vode i pišem bog i usput sam
ga preuredil i stavil novi pollpartythumbupthumbupthumbup. Ajd bokwavewavewavewave

- 17:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #