<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> KRAJ - KRALJICA NOĆI ...Trenutne misli one koje dođu ne najavljene su iskrene i istinite..........zato ih moramo zapisati........ - Blog.hr

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Opis bloga

Ja ću na ovom blogu pisat pjesme i pjesmice......
Koje sam uglavnom ja napisala.....
moje trenutne misli.......snove....ideje..
sve ono što volim i ono što ne volim.......

Image Hosted by ImageShack.us

="Image Hosted by ImageShack.us"/> UPALI SVIJEĆU I VODI LJUBAV SA MNOM,SVE DOK SVIJEĆA NE IZGORI A ONDA ME POLJUBI I OBEČAJ DA ĆEŠ UVIJEK BITI MOJE SVIJETLO U TAMI SRCA MOGAkisskisskisskisskiss

cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

ZNAM DA ME PAMTIŠ NEŠTO MI KAŽE,
ZNAM DA ME SANJAŠ SRCE NE LAŽE I
DA SI SRETAN TO VARAŠ SAM SEBE,
ZNAM DA ME VOLIŠ KAO I JA TEBE;
PRAVI PRIJATELJ JE ONAJ KOJI TE DRŽI ZA RUKU I DODIRUJE TVOJE SRCE....................

USNE
Skupi usne spusti ih na moje
stegni ruke da se ne boje
poljubi me jednom učini me robom
zagrli to tijelo što drhti pred tobom.........

Sačuvaj usne samo za mene
ne daj nikome da budu ljubljene
ja ću tebi sve svoje dati
tiho lagano nitko neće znati..................
cerekcerekcerekcerekcerekcerek
JA NISAM ANĐEO KAKO TI SE ČINI,
JA SAMO ISKORIŠTAVAM TVOJE MANE,
IZVINI! MENE SU STVORILI ĐAVOLI I
GRLILE HLADNE KIŠE, MENI JE LJUBAV
SAMO TREN I NIŠTA VIŠE...........

:
thumbup:thumbupthumbupthumbupthumbup

Linkovi

Dolls Glitters

Maja

Image Hosted by ImageShack.us



MySpace images

Moje najdraže pijesme.....










O meni.....

Da napišem nešto o sebi.Zovem se Bina imam godina puno obožavam
pisati jer ne mogu pričati,pišem pjesme,anegdote o svom životu,jer bila sam dvadeset i dva puta u bolnici od kirurgije,ortopedije pa sve do psihijatrije.Možete li to da zamislite kakav život.U mom životu nema osobe koja me nije razočarala i izdala ,lagali su me,varali su me,ostavljali su me kad su bili najpotrebniji,a nakon svega ostala je velika praznina i komad papira i olovka u ruci.Najveći prijatelji u mom životu su moja djeca i legendarni svečenik koji je tu kad god mi je teško.Evo nekoliko njegovih savjeta ne dopusti da te iko ali baš niko u životu tlači i zlostavlja na bilo koji način.Bori se svim legalnim srestvima jer čovjek u životu ima samo čast i poštenje i to čuvaj i brani jer samo jednom okaljana čast ne može se nikad više oprati,lako je lagati,varati,izdati,ali treba ostati čovjek a tako je puno ljudi a nigdje čovjeka.Bila sam na samom dnu dna života tamo vjerujte gdje ne želite nikad u životu biti jer tamo izlaza nema bez vjere ,svjetla i nade.Sam Isus me je spasio i vratio u životu vratio osmjeh na lice i udaljio od mene sve one koji mi žele zlo.Vjerujte bilo je gadno naoisala sam pjesme i o tome imat ćete priliku i njih pročitati to su mi najdraže pjesme.Jer ja i Bog moj smo tandem koji ide dalje i bori se kroz život......
A vi ljudi izgubili ste ovu borbu sa mnom potrošili sve đokere a ja sad moram dalje........

...LOVE AUTHOR

layout design, coding, photo-editing,

by ice angel

Brushes- 1| 2
actual image-
1

nedjelja, 01.07.2007.

KRAJ

>DA JE ZAUVIJEK GOTOVO font color=#CC66CCKRAJ
>KAD SAM REKLA DA JE TI NIŠTA NISI SHVATIO
ZNAŠ LI KOLIKO JE SUZA ZBOG TOGA ISPLAKANO
KAD SAM REKLA DA JE KRAJ DA ME OSTAVIŠ I IDEŠ TI SI ME BEZ RIJEČI JEDNE POSLUŠAO I NAPUSTIO KAD SAM REKLA DA JR KRAJ DAJE ZAUVIJEK GOTOVO TI NIŠTA NISI SHVATIO
TREBALO JE SAMO DA ME ZAGRLIŠ JAKO KAO ŠTO SAMO TI TO ZNAŠ
TI NIŠTA NISI SHVATIO NI MOJ POGLED PUN BOLI NI RANJENO SRCE KOJE TE VOLI
A SVE ŠTO JE TREBALO JE DA KRAJ MENE OSTANEŠ
DA SKUPIŠ HRABROSTI I KAŽEŠ............VOLIM TE...............




HVALA TI BOŽE!!!!!!!!

HVALA TI BOŽE!ŠTO SE BUDIŠ SA MNOM
I DANE MI POKLANJAŠ SVOJE
ŠTO SVAKI TRENUTAK SMISAO IMA
ŠTO UZ OSJEĆAJE SVOJE OSJEĆAŠ I SRCE MOJE.

HVALA TI BOŽE!!!!!!!!!!!

ŠTO KORAČAŠ SAMNOM
I KAD HOD NAPOR TRAŽI
ŠTO IMAM I KAD MI JE TEŠKO
JER TADA SVAKI TERET JE LAKŠI...

HVALA TI BOŽE!!!!!!!!!!!!!!


HVALA TI BOŽE
HVALA TI ŠTO PRAŠTAŠ MENI
KAD ZA PRAŠTANJE HRABROSTI TREBA
ŠTO SRCE TVOJE
LJUBI BAŠ MOJE
HVALA TI NAJDRAŽI DRUŽE NEBA......


















- 20:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #