listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi oFF/oN

design: blog master(d)

O blogu:

U ovom blogu ću vam pisati o svemu i svačemu, a najviše o Thompsonu..Obožavam Thompsona...,a uz Thompsona slušam i Tihu Orlića, Miroslava Škoru,Matu Bulića. Eto toliko....

Linkovi

thompson.hr
24sata

ponedjeljak, 27.10.2008.

SRETAN TI ROĐENDAN MARKO!!!!!!!!!

e, moj narode...hehe... danas vam je kao što svi već znate rođendan od Marka Perkovića Thompsona!!!! pa onda SRETAN TI ROĐENDAN MARKO!!!!sretan. Sve najbolje i nek te dragi Bog čuva..tebe i tvoju obitelj...poživio nam ti još 100000000000 i više godina!! živio!!!party...
Dok naš Marko slavi rođendan kod mene je sve po starom.... Znači škola,kuća, možda malo učenje i tak...jaj... da vi znate kak ja ne volim učiti....no. Baš mi se nikad neda...Uvijek kad se uhvatim knjige nađem neku drugu zanimaciju... Ma dobro nebum vas time zamarala...dosadno,ne??? ok.... budite dobri i slušajte Thompsona..... hehe...hrvatska
book!!!wave



l komentiraj (31) l # l

subota, 25.10.2008.

THOMPSONOVA PJESMA U NOMINACIJI ZA PJESMU SVIJETA!!!

Na poziv organizatora natječaja za izbor najbolje pjesme u svijetu, Thompsonov producentski tim odlučio je prijaviti pjesmu Kletva kralja Zvonimira koja je zadobila najviše glasova u anketi na ovim stranicama.
Na natječaj se mogu prijaviti pjesme iz cijelog svijeta. Isto tako se svatko može registrirati i glasovati za onu pjesmu za koju smatra da zaslužuje nositi titulu najbolje pjesme u svijetu.
Glasovanje traje do 31. svibnja 2009. 20 pjesama s najviše osvojenih glasova izvest će se u živo na koncertu u Las Vegasu, 15. kolovoza 2009. Na tom koncertu proglasit će se pobjednička pjesma.

Više detalja o natječaju, kako se registrirati i glasovati molimo potražite na internetskoj stranici: www.worldsings.com



l komentiraj (10) l # l

petak, 24.10.2008.

BOK!!!

Evo mene među vas blogere i blogerašice...hehe...Ovo mi je prvi blog i potrudit ću se da bude dobar i da ćete me voljeti čitati... Pisat ću o svemu pomalo, a najviše o čovjeku kojeg najviše volim...hehe..Normalno mislim na Marka Perković Thompsona...Volim njegove pjesme, ali i sve što on predstavlja. Njegov lik i djelo... Ja ću se trudit nekaj pametno pisat i pronaci nekaj zanimljivo za vas, a vi mi slobodno ostavite i pokoji komentar....



l komentiraj (1) l # l

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.