ponedjeljak, 03.04.2006.

Isijavanje

Odavno mi je već jasno da nismo sve rođene da budemo žene i majke, da postoje i drugi prioriteti u životu, ali da to neću moći ja, nisam se tome nadala. Znala sam da će mi posao biti važniji od toga u prvo vrijeme, prvo karijera pa sve ostalo, no ni sanjala nisam da ću zbog toga biti popušenko na drugim poljima. Sve ono što mi daje posao- lova, sigurnost, samopouzdanje, sve to što je veliki plus u nekakvim interwievima za posao, sve je to veliki minus kad se pregovara o ljubavi. Na isti način na koji namjerno lomite šefa, nenamjerno lomite onog nekog koji bi trebao slomiti vas. Kada vas se boji čovjek kojeg nisu mogli slomiti ni puno žešći frajeri od vas, e tada dođe vrijeme da se preispitate- pa šta ja to radim!? A trudite su biti maksimalno pitomi, dopadljivi i umiljati. A ono ništa, ne zato jer ne bi htio, već zato što se boji. I ako se nedaj Bože, malo grublje našalite slobodno možete to poglavlje zatvoriti jer ta priča neće imati sretan kraj. Ne morate se niti truditi biti pitomi jer iz vas isijava nešto čime je teško rukovati.bang

| 22:37 | Iznenadi me (0) | Mislim da nećes | #

<< Arhiva >>

<