WonderWoman

Kako pomoći nekome tko pomoć neće

Najbolja majka na svijetu ima problema s tlakom. Oduvijek mislim. Kad ju tlak uhvati po dva dana ne ustaje iz kreveta.

Tih dana otac ludi. Kako ne bi. Kuća je neurednija nego inače (tri dječaka plus tata),nenapisane zadaće, stol bez jela, prljava kuća,čekaj, to sam već rekla i da ono najbitnije, nema se s kim svađati.
Lud čovjek,rekli bi neki,neka upali sportski i uživa . Ali ne. Mislim, tata obožava tv. Još više voli da priča s telkom,po mogućnosti da ju nadglašava. Ali kad nema mame da ga smiruje i to mu gubi svaki smisao.


Pa joj kažem : "Majko jesi dobro?"
"Nisam"
"Zvat ćemo hitnu"
"Nećeš,što će mi hitna!?"
"Pa neka procjene stanje, možda treba terapija" . Nisam sigurna na što sam točno mislila kada sam to rekla , ali od frendice dečko (doktor inače) je rekao da ljudi s visokim tlakom trebaju promjeniti terapiju svakih 6 mjeseci.
"Pusti me da se odmorim."

I tako uvijek. Mi pustimo da se odmori. Za dva do tri dana dođe k sebi.

U susjednoj sobi braća se kolju. Tata pita što će se večerati. Ni ne znam što on voli. Kad god mu nešto spremim on gunđa. Baš nije neko vrijeme za kotlić i čobanac. Ni nemamo divljači. Ovčetine također.

Sad sam baš mamu opet pitala hoće li moći ustati. Ona naravno još uvijek ne zna.Ja ne znam jeli ju uhvatilo sinoć ili jutros.
Rado bih joj pomogla,zvala bih hitnu. Ali neće mama hitne. Kako joj pomoći?

Idem djeci i ocu neku studentsku splačinu spremiti. I nije neka pomoć.
Olakšanje možda.

27.02.2014. u 18:01 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Rujan 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi