WonderWoman

Kamo za maškare


Od Božića slušam ljude: Kamo za Novu Godinu, Kamo na skijanje, Kamo za Valentinovo...ovo zadnje mi je novo. Ne znam zašto ali od davno nisam uzbuđena oko pitanja Kamo za. I nekako mi je i žao, ali opet dosta ljudi koji su i stariji od mene kažu da je taj osjećaj na mjestu. Ništa od ničega ne očekivati,ničemu se nadati...Čudno.

Sjećam se studentskih dana, 80 kn povratna karta Osijek-Mohać. Jednodnevni izlet u drugu državu, 6-7 prijateljica + mama od jedne=provod do jaja. Cijene hrane i pića prihvatljive i nama iz Vukovarsko-Srijemske. Piće,mislim pivo domaće u trgovini nije više od 10 kuna . Mislim da kažu Agešegedi! Poslije pive moglo bi se i zamastiti . Plus pet za Langošice a oni koji ne vole masno mogu proći sa suhim iz pekare . 10-15 kn dosta. Zbilja.
Od prijepodneva do predvečer teturanje u sredini gdje od domaćina 2% priča neki drugi jezik osim Mađarskoga, i to kako:).
Bušari se pojavljuju oko podneva sa oružjem koje izgleda poput metli za prašiti tepihe i kreću u povorku . Nisam baš razumjela povijesnu bit te priče.
Zato sam osjetila. Luđaci ulijeću u publiku traže žene i udri! Kao dijete sam bila dosta zaj.... , pa sam dobivala po turu i za što sam skrivila i za što nisam. Ali ovako ne. Od prilike isto i ostatak dana. Pred večer počinje isto što u svim karnevalskim mjestima, pali se lomača, gore maske...mislim bar, jer kao što sam rekla, piće bagatela,noć mlada,mi mlade...
5 godina poslije cure sa završenim studijima,svaka na drugoj strani sa svojim brigama,dečkima i obiteljima.

Za manje od 2 tjedna punim 29. Živim u sredini koja kao maškare (za one malo starije) podrazumijeva okupljanje u lokalnom kafiću. Maškare se nagrađuju sa 100,300 ili 500 Kuna, ovisno svidi li se maska žiriju. Nakon tri godine nisam shvatila tko upravlja tim odborom. Najbolja prijateljica putuje u Njemačku što znači da ne idemo u kafić. S kim ću piti pred rođendan??

Javlja se 6 godina mlađa sestra <3
Ona je turistički djelatnik i kaže mi da ima izlet u Veneciji pa...
Nisam više 24-25 da moram lokati ganze tag. Ako ne budem pila (lokala)potrošiti ću najviše za put.
Povratna s popustom do Rijeke nekih 300 kuna, izlet u Veneciju 200 barem. Venecija nije Mađarska, i neka nije. Mogla bih u Veneciju i Rijeku za Maškare.
Nije da baš imam novaca,ali to je najgluplji izgovor ikada. Za bilo što




15.02.2014. u 21:35 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Rujan 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi