WonderWoman

Samo Domaće

Peti tjedan kako sam na dijeti. Nije neka stroga, izbacila sam ugljikohidrate . Žalosno jer je moj kraj opće poznat po pekarskim proizvodima ali zbog istih i žene iz mojih krajeva su poznate po većim zadnjicama, prednjima i okolnima.
Imam i zimski vrt , salata , kelj pupčar, štitarke ( stručan naziv za povrće s korijenom ) ...ali nema cvjetače,svježe ( imam u kiselini no to ne bi išlo , jer ipak sam na dijeti...).
Nema veze, ima u Bi... dok dođem do nje tijelo ima da se zagrije :). Nakon 35 minuta srednje-brzog hoda stižem u Bi... .Uzimam cvjetaču, jogurt, puru (samo zdrave namirnice, da da...), čekam kratko na blagajni, zadnja sam .
Kaže mi iznos, pružam joj novac, spremam stvari u vrećicu tek ona meni:
"Imate li drugu novčanicu?"
"Ne,zašto?"
"Ova je zalijepljena,neću je moći vratiti nikome,izgledati će kao podvala."
"Neće biti podvala jer se prima i u Fini i u banci, problem bi bio da joj fali dio."
"Ne želim se pravdati ljudima."
"Ne morate, zovite voditelja smjene,pitati ću njega pa neka on zamjeni."
"On nije tu, ja sam voditeljica blagajne, odgovaram za blagajnu,jedino ako čete otići kući i donijeti mi novu..."
"Znate niste mi usput, ni u blizini ili približno, stvarno ste za zapaliti.." i odlazim, ona mumlja naravno. Tri koraka nazad i ono "Dat ću Vas u novine"
Naravno da neću, Wonder Woman to ne bi napravila . Nije blagajnica kriva što ne zna kakve novčanice su u opticaju i kakve ne ( kriv je voditelj smjene , no njega nema tako da nije važno tko je kriv)ali nema veze.
Imam vrt . Bit će još bolji , hrana sto puta bolja,jeftinija i zdravija. Kopati ću kao crnac i evo linije .
Već sam pripremila sjeme.
I javno dajem riječ da u Bi...više ne idem ni po prašak za rublje.
Samo domaće . Samo lokalno .

11.02.2014. u 20:48 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Rujan 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi