veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

Opis bloga

Moji frendovi i još toga!!!

Image and video hosting by TinyPic

A sada nešto o meni:
Ime: Bad girl
Prezime: Predugačko za
pisat...
Škola: Vrapče br.2 (šala mala)
Živim: na "Republici" Ferki
Volimzubo:Beyonce, frendove, slatko,
pjevat pod tušem, spavati, jednog
dečka praznike i još toga.......
Ne volim: neke ljude u svom životu,
profesore, školu, visinu,
švađu, nagovaranje, ogovaranje,
i još toga............
Dob: još nisam punoljetna,
zauvijek mlada!cerek

I to je to! Ostalo o meni ćete saznati
u postovima!

A sada par slikica:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Cool blogovi:

GoodGirl
Rihanna blog









Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 24.02.2008.

Evo me...

Ej ljudi! Znam da nisam duuugo pisala, ali evo mewave! Idemo od početkadead! Valentinovocerek! Za Valentinovo 14.2. sam se probudila na lijevu nogu! Ništa mi nije išlo od ruke..., ali ok krenem ja u školu kad ono neki tam pas iz susjedstva uzme rukavicu mojoj pametnoj sestrilud jer joj je pala! Natezale smo se sa psom jedno 10 minutabang dok mu ja nisam uzela rukavicu uz pomoć frendicesmijeh! Dobro! Dođemo mi u školu, tam mi se hvala Bogu niš nije dogodilozubo! Ali onda doma...došla sam doma oko 12 i 30 i pisala zadaću! Onda je došlo uređivanje za plescerekcerek! Tuširanje, šminka, oblačenje!!!! Ali meni se nešto mora dogoditpuknucu...da kao što sam rekla! Uđem ja u svoju najlijepšu suknju... kad ono pukne mi šlic, za POLUDITblablablablablablapuknucupuknucucrycry!!!!!! I tako, ples je prošo super, ali u detalje ne idemnononononono!!!!! Kaj se još izdogađalo u mom životu...ma niš posebno!!!! Škola- sve po starom! Aha sad sam se sjetila! Ovaj događaj ne smijem zaboravit...ili će me netko ubit!!! Roćkas moje naj frendice koji je bio jučer! Bilo nam je super. Išli smo u kino, pa na pizzu, pa na tortu, zakon! Sam sam ja nabacila koju kilicu!!! To nije zakon!headbangheadbangmad!!!! Ali ok mislim da je ovo bilo fakat dosta!!! A PUUUUNNNNOOO HVALA NA OVIH 38 KOMOVA, ajde sad do 40! Please! OK,mahwave! Pozz: Matei, Matiji, Tonki, Toni, Claudiji, Idi..........i još puno njih! Aj papa volim vas!



| teLL mE (62) | tHe TruTh | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.