nedjelja, 29.03.2009.

Zašto blog i drugi detalji...

Zašto blog o jednom mjesnom odboru? Razmišljajući o načinu kako se bribližiti mlađoj populaciji, odlučio sam to učiniti pomoću bloga. Isto tako, želim potaknuti ostale mještane da uče, prate novotarije moderne civilizacije, te da se u slučaju potrebe, osim usmeno ili telefonski, članovima Mjesnog odbora Vrvari obrate i na ovaj suvremen način komunikacije.

Bio bi red da se nakon kraćeg uvoda i predstavim. Zovem se Robert Velenik i od lipnja 2007. godine obnašam funkciju Predsjednika Vijeća Mjesnog odbora Vrvari. Imam 33 godine, oženjen sam i otac jedne slatke bebice po imenu Erik. Zaposlen sam u Udruženju obrtnika Poreč, a prije toga bio sam dugo godina istraživač u Institutu za poljoprivredu i turizam u Poreču. Više o mom znanstvenom radu možete pogledati na ovom linku

Što još spomenuti...volim sport..., posebice košarku, boks i plivanje, volim filmove...one inteligentne, o životu običnih ljudi, avanturističke i o znanstvenoj fantastici. Svako toliko, kada mi vrijeme dopusti, pročitam pokoju knjigu, posebice mi se dopadaju djela C. Bukowskog. Osim njega čitam autobiografske knjige poznatih rokera, a ne bježim ni od stručne literature, dapače, pogotovo sam zagrijan za područje ekonomije. Muzika..., roker u duši i jedva čekam koncert U2!!! Karte su na sigurnom (thanks Ranjo). Od domaćih autora tu su svakako na prvom mjestu Oliver i Gibo, poslušam i klape, volim Šajetu, Atomce i Gustafe. Ostalo..., saznati ćete putem čitajući ovaj blog wink

Nadam se da vam neću biti dosadan, znate ono..., prvi put i trema, a moram se malo priviknuti i na ove silne tipke kod editiranja bloga.

Još nešto, da ne zaboravim. Putem ovog bloga možete stupiti u kontakt i s drugim članovima Mjesnog odbora, a oni su: Gabriela Pribetić, Ticiana Peteh, Narčižo Rioža, Danijel Matić, Franc Dobrilović i Vlado Atalić.

Kako bi jedan moj bivši profesor rekao...That's all folks! Čitamo se uskoro!


- 13:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.