R@Z°R ßL@D€ L°V€...

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...svaštara...
sat...


Nešto about me...
hi! zovem se laura,
i idem u 7.c razred....
Oči sam otvorila 5.10.1994,
po horoskopu sam Vaga....
e da, moje aktivnosti...
-sviram klavir
-idem na solfeggio
-idem u englesku školu
-idem na informatiku
-na dva zbora
mislim da prema ovome možete
zaključiti da sam ja poprilično busy cura...
naj slavne osobe su mi
-Miller,
-Tatum,
-Akon,
-Fergie,
-Rihhana
naj vrsta glazbe koju slušam je
-R`N`B,
-techno,
i sve ostalo osim klasike,metala,
narodnjaka i laganica....
obožavam Č-O-K-O-L-A-D-U!
a mrzim -G-LJ-I-V-E-!
jooj, zaboravila sam napisat da sam iz
ZAGREBA!!!!


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


users online
ovo smo jed@n p@s i j@!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj@ frojndica te@ i j@!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Counter
Counter
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

NLO!!!bwahahaha...
Image Hosted by ImageShack.us

plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

zmajić...
Image Hosted by ImageShack.us

vila u kolačićima...
Image Hosted by ImageShack.us

love couple...
Image Hosted by ImageShack.us

playboy...
Image Hosted by ImageShack.us

opet plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

ljjubavvv....
Image Hosted by ImageShack.us

okeco....
Image Hosted by ImageShack.us

srce...
Image Hosted by ImageShack.us

playboy...
Image Hosted by ImageShack.us

ljubavni par...:)
Image Hosted by ImageShack.us

...i napokon, zadnja svaštara...
evo...nadam se da vam se sviđa moj blog i da će te se zabaviti!pozdrav!wavemah
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Banner generated at Pimp-My-Profile.com

...još jedna svaštara...
Image Hosted by ImageShack.us

Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledati horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

gLeDaM Te!!!
MySpace Layouts images


Wentworth Miller!!!
Image Hosted by ImageShack.us

sunčeko...!ljeto, ljeto!!!
MySpace Layouts images


a sada.....Rihhana!!!
Image Hosted by ImageShack.us

još jedna slikica...
Faces Gif Images

Faces Gif Images


Akon!!!
Image Hosted by ImageShack.us

JeN,dVa, JeN, DVa!
free image hosting hosted images


Channing Tatum!!!
Image Hosted by ImageShack.us

...i još jedna svaštara...
linkovi...
stranice i blogovi koje ja posječujem svakodnevno:
1Blog
2{{moja sestrica}}
3{{mery}}
4{{glavu gore}}
5{{moja frojndica-katarina}}
6{{tajči}}
7{{mymyca}}
8{{lily}}
9{{bila jednom jedna gitara...}}
10{{crazy girl}}
11{{shit happens}}
12{{her fuckin` life}}
13{{motherfucker princess}}
14{{tajanstvena srca}}
15{{moj najstariji blog}}
16{{moj stari blog}}


ovu pjesmu koju pjeva zeko stalno slušam na frendičinom mobu!!!!!poslušajte i pogledajte!!!


More Care2 Stickies Here!
iako nije valentinovo......evo:


Care2 Valentine E-Cards
my friend.:



LLucky
AAwesome
UUnusual
RRefined
AAmbivalent



wanna play?
Image Hosted by ImageShack.us

plaža...
Image Hosted by ImageShack.us

STRES
Image Hosted by ImageShack.us

srce
Image Hosted by ImageShack.us

okeco...
Image Hosted by ImageShack.us

konjich...
Image Hosted by ImageShack.us

love couple...
Image Hosted by ImageShack.us

PLAY BOY LOGO
Image Hosted by ImageShack.us

srce...
Image Hosted by ImageShack.us

curica...
Image Hosted by ImageShack.us

plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

LjUbAvNi PaR...
Image Hosted by ImageShack.us

YING-YANG....
Image Hosted by ImageShack.us

BWAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

05.07.2007., četvrtak Image Hosted by ImageShack.us

evo, odoh i ja na more....šmrc...

neznam jesam li napisala,(vjerojatno nisam)
se opet zaljubila...ovaj put je dečko star ko ja,
al će sljedeće godine u 8. razred...(ja u 7.)...on je
buraz od moje goooood frendice.....al nema veze....
taman kad sam se ja zaljubila, izgleda da MORAMna more!!!
uopće se ne veselim....danas kad mi je tata reko da
čim dobi karticu, da ćemo mi odma na more....meni su oče zasuzile....
tata mi je rekel da ga pogledam i da mu rečem kaj me muči....
pošto ja MRZIM The TOVAR CITY ZADAR, i pošto se ja
stalno svađam s mamom...rekla sam par rečenica:
"Niš me ne muči, samo kaj se uopće ne veselim ič u tu glupu vukojebinu Zadar plus moramo ić sa starom!!"
najgore od svega je to, da ja u zadar ovaj put idem prvi put....nisam
nikad bila tamo.....tak da tam nemam ni društva....
kad sam išla na Pag, moja ekipa i ja smo se stalno družili....ali
ne i ove godine.....
nažalost idem već u ovu subotu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to je.... 7.7.2007.....
ali komentare mi i dalje ostavljajte, zato kaj ću ja nosit komp sa sobom........
naravno tam ču vam ja poslikati sve....pa očekujte i slike....
a sad evo par slikica....
meni su fora, a stavit ću ih i u box....
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
- 13:08 Komentari (145) Print - #